مقاله بررسی رابطه سرمایه نمادین با رفتار رقابتی شرکت ها (مورد مطالعه : صنایع فعال در شهرک صنعتی منتظریه اصفهان)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی رابطه سرمایه نمادین با رفتار رقابتی شرکت ها (مورد مطالعه : صنایع فعال در شهرک صنعتی منتظریه اصفهان) دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی رابطه سرمایه نمادین با رفتار رقابتی شرکت ها (مورد مطالعه : صنایع فعال در شهرک صنعتی منتظریه اصفهان)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی رابطه سرمایه نمادین با رفتار رقابتی شرکت ها (مورد مطالعه : صنایع فعال در شهرک صنعتی منتظریه اصفهان)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی رابطه سرمایه نمادین با رفتار رقابتی شرکت ها (مورد مطالعه : صنایع فعال در شهرک صنعتی منتظریه اصفهان) :

تعداد صفحات:۲۲
چکیده:
هدف از انجام این تحقیق بررسی رابطه سرمایه نمادین با رفتار رقابتی شرکت ها می باشد. در این راستا یک سوال کلی و سه سوالجزیی شکل گرفته است که به بررسی رابطه سرمایه نمادین(اقتصادی-اجتماعی-فرهنگی) با رفتار رقابتی شرکت ها پرداخته شده استو تمامی سوالات مورد تایید قرار گرفته اند و میزان آنها به ترتیب برابر با ۰۴۸، ۰۴۳، ۰۴۸، ۰۵۱ می باشد. نمونه گیری در اینتحقیق به روش تصادفی ساده است و تعداد نمونه برابر با ۲۰۰ نفر می باشد. نرم افزارهای مورد استفاده در این تحقیق spss 21 وlisrel 9.1 می باشد. ابزار جمع آوری اطلاعات از طریق پرسش نامه محقق ساخته است. هرچه سرمایه نمادین بیشتر شود ، میل رقابتی شرکت بیشتر میشود و سازمان در اندازه بیشتری با سایر رقبا به رقابت میپردازد و همین طور سازمان رقابتی پیچیده با سایر رقبادر پیش می گیرد که ناشی از اندازه و تمایل به رقابت شرکت است.این چنین می توان گفت که سازمان نمادی رقابتی پیدا می کند و برایمدیریت و تولید نمادها و پیرو بودن در تولید و فروش نمادها رفتار رقابتی از خود بروز میدهد و این رفتار رقابتی نمادین در راستایسرمایه های نمادین افراد، سازمان و مدیران سازمان خواهد بود. به عبارتی سازمان سرمایه های نمادین خود را به بیرون سازمان نشرمی دهد و در این راستا تمامی تلاش خود را میکند تا نمادهای سازمانی خود را به عنوان سازمان رهبر در تمامی سازمان های دیگر وجامعه اشاعه دهد و با این رفتار سازمان می تواند حتی رقبا خود را به پیروی از نمادها و احترام به نمادهای غالب دعوت کرده و از اینرو به مدیریت و رهبری نمادین نایل می شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.