مقاله مقایسه میزان پیشرفت تحصیلی دانشآموزان دوزبانه و تک زبانه در درس فارسی مقطع ابتدایی شهرستان نیکشهر


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله مقایسه میزان پیشرفت تحصیلی دانشآموزان دوزبانه و تک زبانه در درس فارسی مقطع ابتدایی شهرستان نیکشهر دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مقایسه میزان پیشرفت تحصیلی دانشآموزان دوزبانه و تک زبانه در درس فارسی مقطع ابتدایی شهرستان نیکشهر  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مقایسه میزان پیشرفت تحصیلی دانشآموزان دوزبانه و تک زبانه در درس فارسی مقطع ابتدایی شهرستان نیکشهر،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مقایسه میزان پیشرفت تحصیلی دانشآموزان دوزبانه و تک زبانه در درس فارسی مقطع ابتدایی شهرستان نیکشهر :

تعداد صفحات:۹
چکیده:
پژوهش حاضر با هدف مقایسه میزان پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دوزبانه و تک زبانه در درس فارسی مقطع ابتدایی شهرستاننیکشهر صورت گرفت. این پژوهش بر اساس یافته های تحقیق میدانی در مدارس ابتدایی شهرستان نیکشهر شکل گرفته است.جامعه آماری شامل کلیه دانشآموزان دوزبانه و تک زبانه (تعداد ۱۲۰۰ نفر دانشآموز دو زبانه و تعداد ۳۰۰ نفر دانش آموز تکزبانه) که با استفاده از شیوه نمونه گیری تصادفی طبقه ایی، ۳۰۵ نفر دانش آموز دو زبانه و ۹۶ نفر دانش آموز تک زبانه به عنواننمونه آماری اتخاب شدند (جمع نمونه ۴۰۱ نفر) ابزار گردآوری داده ها در پژوهش حاضر کارنامه تحصیلی دانش آموزان جهتمقایسه معدل آنها بود. برای آزمون فرضیه های پژوهش نیز از آمار توصیفی و آزمون تحلیل واریانس چند راهه استفاده شد. نتایجبه دست آمده نشان داد که در بین دانش آموزان تک زابنه و دو زبانه پایه اول، دوم و پنجم در درس فارسی تفاوت معنی داریوجوددارد، و در این بین دانش اموزان دو زبانه موفق تر بوده اند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.