مقاله تأثیرآموزش بهداشت از طریق بحث گروهی در محیط رسانه اجتماعی برآگاهی، نگرش و رفتار بهداشتی دانش آموزان دختر مدارس متوسطه دوره اول شهر آبادان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تأثیرآموزش بهداشت از طریق بحث گروهی در محیط رسانه اجتماعی برآگاهی، نگرش و رفتار بهداشتی دانش آموزان دختر مدارس متوسطه دوره اول شهر آبادان دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تأثیرآموزش بهداشت از طریق بحث گروهی در محیط رسانه اجتماعی برآگاهی، نگرش و رفتار بهداشتی دانش آموزان دختر مدارس متوسطه دوره اول شهر آبادان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تأثیرآموزش بهداشت از طریق بحث گروهی در محیط رسانه اجتماعی برآگاهی، نگرش و رفتار بهداشتی دانش آموزان دختر مدارس متوسطه دوره اول شهر آبادان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تأثیرآموزش بهداشت از طریق بحث گروهی در محیط رسانه اجتماعی برآگاهی، نگرش و رفتار بهداشتی دانش آموزان دختر مدارس متوسطه دوره اول شهر آبادان :

تعداد صفحات:۱۶
چکیده:
تلفن همراه هوشمند با قابلیت استفاده از رسانه های اجتماعی فاصله ها را کوتاه کرده و دسترسی به منابع فراوان اطلاعاتی رافراهم آورده است. استفاده از این فناوری می تواند موانع آموزشی را از سر راه برداشته و باعث غنی تر شدن آموزش شود. هدفاین پژوهش، شناسایی تاثیر آموزش بهداشت از طریق بحث گروهی در رسانه های اجتماعی بر آگاهی، نگرش و رفتار بهداشتیدانش آموزان است. روش پژوهش؛ شبه آزمایشی، با طرح گروه گواه نامعادل است. ۴۰ نفر ازدانش آموزان دختر دوره اولمتوسطه شهرآبادان با نمونه گیری خوشه ای و تخصیص تصادفی در گروه های آزمایش و کنترل قرار گرفتند. گروه آزمایش ۵جلسه آموزش سخنرانی در کلاس و بحث گروهی از طریق رسانه اجتماعی و گروه کنترل آموزش به روش سخنرانی و بحثکلاسی را دریافت کردند. داده ها به روش تحلیل کواریانس چند متغیره تحلیل شد. ابزار اندازه گیری پرسشنامه محقق ساختهبود. نتایج نشان داد نمرات آگاهی، نگرش و رفتار بهداشتی دانش آموزان دختر گروه آزمایش نسبت به گروه کنترل در مرحلهپیش آزمون و پس آزمون تفاوت معنی داری دارد. نتایج نشان می دهد که بحث گروهی از طریق رسانه اجتماعی در مقایسه بابحث کلاسی موثرتر بوده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.