مقاله بررسی میزان آمادگی شرکت توزیع برق جهت بکارگیری مدیریت ارتباط بامشتری CRM


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی میزان آمادگی شرکت توزیع برق جهت بکارگیری مدیریت ارتباط بامشتری CRM دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی میزان آمادگی شرکت توزیع برق جهت بکارگیری مدیریت ارتباط بامشتری CRM  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی میزان آمادگی شرکت توزیع برق جهت بکارگیری مدیریت ارتباط بامشتری CRM،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی میزان آمادگی شرکت توزیع برق جهت بکارگیری مدیریت ارتباط بامشتری CRM :

تعداد صفحات:۲۶
چکیده:
ارتباط با مشتری امروزه از مهمترین و حساس ترین بخش های اقتصادی شرکت ها و موسسات دولتی و غیر دولتی راتشکیل می دهد زیرا تمامی تلاش ها به جهت تولید محصول با کیفیت و ارائه خدمات مطلوب در جهت کسب رضایتمشتری و حفظ آنها و افزایش مشتری می باشد. این اتفاق رخ نخواهد داد مگر آنکه بر نحوه ارتباط با مشتری مدیریتیعلمی و تجربی حاکم گردد. Crm در تلاش است تا با استفاده از مکانیزم های علمی و تجربی به این مهم دست یابد. در تحقیق حاضر که به روش توصیفی – پیمایشی و با طرح سه فرضیه اصلی و نه فرضیه فرعی با هدف مراتب پیاده سازیمدیریت ارتباط با مشتری در شرکت توزیع برق شهر سمنان تنظیم گردیده است با بحث و مطالعه در سه حوزه ابعادفکری ، ابعاد فنآوری و ابعاد اجتماعی که هریک دارای سه زیر مولفه بوده اند به این نتیجه دست یافته که می توان مدلمدیریت ارتباط با مشتری را در شرکت فوق به مرحله اجرا و عملیاتی رساند و در این راستا با توجه به نظرات سه گروهاز کارکنان شرکت فوق (مدیران ، کارشناسان و کارمندان ) این نتیجه حاصل گردیده است که ابعاد اجتماعی می تواندبیشترین اثرگذاری در موفقیت هر چه بیشتر پیاده سازی طرح فوق در سازمان داشته باشد. از سوی دیگر با بررسی میزان همبستگی بین ابعاد اجتماعی و پیاده سازی crm مشاهده گردید که این همبستگی در سطح کمتر از p<0/01 می باشد و ضریب همبستگی آن برابر با ۰/۹۳ است که از همبستگی بالا و قویی نسبت به سایر ابعاد برخوردار است. همچنین با توجه به آزمون تحلیل عاملی نیز مشخص گردید که مولفه برنامه ریزی به تنهایی ۰/۶۳ از واریانس ها را تبیین می نماید که خود می تواند عاملی مهم در موفقیت پیاده سازی crm در شرکت توزیع برق سمنان محسوب گردد . نکته حائز اهمیت اینکه مدل پیشنهادی محقق نیز با استفاده از نرم افزار لیزرل مورد برازش قرار گرفت که توانایی مدل در پیادهسازی مدیریت ارتباط با مشتری در شرکت فوق مورد تائید واقع گردید.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.