مقاله شناسایی و تعیین اثرگذارترین ابزار تبلیغات تجاری بر تصمیم خرید مشتریان در شرکتهای بیمه سنندج


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
7 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله شناسایی و تعیین اثرگذارترین ابزار تبلیغات تجاری بر تصمیم خرید مشتریان در شرکتهای بیمه سنندج دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله شناسایی و تعیین اثرگذارترین ابزار تبلیغات تجاری بر تصمیم خرید مشتریان در شرکتهای بیمه سنندج  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله شناسایی و تعیین اثرگذارترین ابزار تبلیغات تجاری بر تصمیم خرید مشتریان در شرکتهای بیمه سنندج،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله شناسایی و تعیین اثرگذارترین ابزار تبلیغات تجاری بر تصمیم خرید مشتریان در شرکتهای بیمه سنندج :

تعداد صفحات:۲۱
چکیده:
پژوهش حاضر با هدف شناسایی و تعیین اثرگذارترین ابزار تبلیغات تجاری بر تصمیم خرید مشتریان در شرکتهای بیمه شهرستان سنندج سال ۱۳۹۲صورت گرفته است. با توجه به این که جامعه آماری مشتریان نامحدود می باشد، با استفاده از روش نمونه گیری تصادفی ساده برای رفع تأثیرات پرسشنامه های گم شده، ناقص و.. حدود ۱۰ درصد دیگر به حجم نمونه اولیه اضافه گردید و در نهایت ۳۸۴ پرسشنامه با اطلاعات کامل تکمیل کرده است. سپس با استفاده از پرسشنامه تبلیغات تجاری مدل المو لوئیس و پرسشنامه تصمیم خرید مشتریان مدل کاتلر، داده ها جمع آوری گردید یافته های نهایی پژوهش حاکی از وجود تأثیر تبلیغات تجاری و ابعاد آن به ترتیب (شامل جلب توجه، ایجاد علاقه، سوق دادن به خرید تحرکی تمایل) بر تصمیم خرید مشتریان در شرکتهای بیمه مورد مطالعه با ضریب همبستگی ۰/۵۹۷ با اطمینان ۹۹% می باشد. و همچنین بیشترین تأثیر مربوط به بعد جلب توجه که در بین پیش بینی های تصمیم خود مشتریان دارا می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.