مقاله رابطه هویت فرهنگی بارفتار تسهیم دانش (مورد مطالعه : مدارس دخترانه دوره متوسطه شهر اصفهان)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
15 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله رابطه هویت فرهنگی بارفتار تسهیم دانش (مورد مطالعه : مدارس دخترانه دوره متوسطه شهر اصفهان) دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله رابطه هویت فرهنگی بارفتار تسهیم دانش (مورد مطالعه : مدارس دخترانه دوره متوسطه شهر اصفهان)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله رابطه هویت فرهنگی بارفتار تسهیم دانش (مورد مطالعه : مدارس دخترانه دوره متوسطه شهر اصفهان)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله رابطه هویت فرهنگی بارفتار تسهیم دانش (مورد مطالعه : مدارس دخترانه دوره متوسطه شهر اصفهان) :

تعداد صفحات:۱۳
چکیده:
پژوهش حاضر با هدف تعیین رابطه بین هویت فرهنگی با رفتار تسهیم دانش در بین دانش آموزاندختر متوسطه شهر اصفهان به روش توصیفی از نوع همبستگی انجام شد. جامعه آماری پژوهش را کلیهدانش آموزان دختر متوسطه مدارس دولتی و غیر انتفاعی شهر اصفهان به تعداد ۳۶۶۶۴ تشکیل دادکه ازاین تعداد با استفاده از فرمول حجم نمونه کوکران و به روش نمونه گیری چند مرحله ای تصادفی متناسببا حجم جمعیت تعداد ۳۸۷ نفر به عنوان نمونه آماری انتخاب گردید. ابزار جمع آوری اطلاعات، پرسشنامهشامل، پرسشنامه استاندارد هویت فرهنگی راسک و پرسشنامه تعدیل یافته تسهیم دانش چناماننی بود کهبراساس مقیاس ۵درجه ای لیکرت تدوین گردید. ضریب پایایی پرسشنامه ها با استفاده از ضریب آلفایکرونباخ برای پرسشنامه هویت فرهنگی( ۰۸۶۳ ) و پرسشنامه رفتار تسهیم دانش ( ۰۹۴۰ ) برآورد شد بهمنظور تجزیه و تحلیل اطلاعات از آمار توصیفی شامل فراوانی، درصد، میانگین و انحراف معیار و آماراستنباطی شامل ضریب همبستگی اسپیرمن، آزمون تحلیل واریانس(یک طرفه) آزمون لون، آزمون t مستقل و آزمون تعقیبی استفاده گردید یافته های پژوهش حاکی از آن بود که بین هویت فرهنگی بارفتارتسهیم دانش (p<0.05) رابطه مستقیم و معنادار وجود داشت وبین ابعاد مقبولیت فرهنگی با رفتار تسهیم دانش (p<0.05) با بعد پذیرش فرهنگی (p<0.05)، بعد ادراک فرهنگی (p<0.05) و با بعد تعلق فرهنگی (p<0.05) رابطه مستقیم و معناداری وجود داشت.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.