مقاله تاثیر احساسات اخلاقی و بدبینی مصرف کننده بر قصد خرید کالاهای بازاریابی خیرخواهانه: نقش تعدیل گر خودپنداری و گرایشات فرهنگی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تاثیر احساسات اخلاقی و بدبینی مصرف کننده بر قصد خرید کالاهای بازاریابی خیرخواهانه: نقش تعدیل گر خودپنداری و گرایشات فرهنگی دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تاثیر احساسات اخلاقی و بدبینی مصرف کننده بر قصد خرید کالاهای بازاریابی خیرخواهانه: نقش تعدیل گر خودپنداری و گرایشات فرهنگی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تاثیر احساسات اخلاقی و بدبینی مصرف کننده بر قصد خرید کالاهای بازاریابی خیرخواهانه: نقش تعدیل گر خودپنداری و گرایشات فرهنگی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تاثیر احساسات اخلاقی و بدبینی مصرف کننده بر قصد خرید کالاهای بازاریابی خیرخواهانه: نقش تعدیل گر خودپنداری و گرایشات فرهنگی :

تعداد صفحات:۲۴
چکیده:
پژوهش حاضر به دنبال بررسی تاثیر احساسات اخلاق و بدبینی مصرف کننده بر قصد خرید کالاهای بازاریابی خیرخواهانه و نقشتعدیل گر خودپنداری و گرایشات فرهنگی می باشد. جامعه آماری این پژوهش شامل مصرف کنندگان آب معدنی شرکت دماوند درشهر تهران است که دادههای مورد نیاز برای انجام پژوهش با استفاده از روش نمونه گیری تصادفی در مناطق ۲۲ گانه شهر تهران ازمیان ۳۸۸ نفر از مصرف کنندگان به دست آمده است. تجزیه و تحلیل داده ها با استفاده از تحلیل همبستگی و الگویابی معادلاتساختاری و با کمک نرم افزار SmartPLS انجام شده است. نتایج پژوهش نشان میدهد: ( ۱) احساسات اخلاقی بر قصد خرید کالاهای بازاریابی خیرخواهانه تاثیر مثبت و معناداری دارد ( ۲) بدبینی مصرف کننده بر قصد خرید کالاهای بازاریابی خیرخواهانهتاثیر منفی و معناداری دارد ( ۳) خود پنداری در رابطه احساسات اخلاقی و قصد خرید کالاهای بازاریابی خیرخواهانه نفش تعدیلکنندگی دارد. ( ۴) گرایشات فرهنگی در رابطه احساسات اخلاقی و قصد خرید کالاهای بازاریابی خیرخواهانه نفش تعدیل کنندگی دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.