مقاله عوام موثر پذیرش بازاریابی مبتنی بر تلفن همراه (مورد مطالعه: دفاتر خدماتی و ارتباطی همراه اول)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله عوام موثر پذیرش بازاریابی مبتنی بر تلفن همراه (مورد مطالعه: دفاتر خدماتی و ارتباطی همراه اول) دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله عوام موثر پذیرش بازاریابی مبتنی بر تلفن همراه (مورد مطالعه: دفاتر خدماتی و ارتباطی همراه اول)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله عوام موثر پذیرش بازاریابی مبتنی بر تلفن همراه (مورد مطالعه: دفاتر خدماتی و ارتباطی همراه اول)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله عوام موثر پذیرش بازاریابی مبتنی بر تلفن همراه (مورد مطالعه: دفاتر خدماتی و ارتباطی همراه اول) :

تعداد صفحات:۱۶
چکیده:
امروزه با توجه به رشد سریع شبکه های بی سیم و استفاه از تلفن همراه، شرکتها علاقمند به استفاده از این رسانه بعنوان وسیله ای جهت برقراری ارتباط با مشتریان خود شده اند. از این رو پژوهش حاضر باه دف تعیین عوامل موثر در پذیرش بازاریابی مبتنی بر تلفن همراه انجامشده است. روش پژوهش از نوع مدلیابی علی یا مدل معادلات ساختاری بوده است نمونه حاضر شامل ۴۰۰ نفر از مشترکین همراه اول در شهر مشهد است . داده های پژوهش با استفاده از پرسشنامه جمع آوری گردید و با استفاده از روش تحلیل عاملی تأییدی و مدل معادلات ساختاری بر پایه ی نرم افزار لیزرل برای ارزیابی مدل استفاده شد. نتایج نشان میدهد که عوامل فردی برایجاد نگرش مثبت در کاربران تلفن همراه تأثیر ندارد. اما عوامل مرتبط با رسانه در ایجاد نگرش مثبت در کاربران بسیار موثر هستند و تأثیر آنها بر پذیرش بازاریابی مبتنی بر تلفن همراه به واسطه نگرش، بیشتر از تأثیر هنجارهای اجتماعی بر پذیرش تلفن همراه است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.