مقاله بررسی تاثیر تبلیغات بر ارزش ویژه برند بانک ( مطالعه موردی بانک سینا استان کرمانشاه)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی تاثیر تبلیغات بر ارزش ویژه برند بانک ( مطالعه موردی بانک سینا استان کرمانشاه) دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی تاثیر تبلیغات بر ارزش ویژه برند بانک ( مطالعه موردی بانک سینا استان کرمانشاه)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تاثیر تبلیغات بر ارزش ویژه برند بانک ( مطالعه موردی بانک سینا استان کرمانشاه)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی تاثیر تبلیغات بر ارزش ویژه برند بانک ( مطالعه موردی بانک سینا استان کرمانشاه) :

تعداد صفحات:۲۰
چکیده:
یکی از مهمترین صنایع خدماتی صنعت بانکداری می باشد که از جایگاه ویژه ای در نظام اقتصادی و بخش خدمات برخورداراست در این صنعت ارزش ویژه برند قدرتمند اجازه می دهد تا بانک ها بهتر مشتریان را حفظ کنند و به نیازهایشان با اثر بخشیبیشتری رسیدگی کنند و سود ( منافع ) را افزایش می دهد . ارزش ویژه برند می تواند با پیاده سازی موفق و تلاش مدیریتبازاریابی برای برقراری ارتباط مداوم بین بانک و مشتریان از طریق ارائه ارزش به مشتری و گوش دادن به نیازهای آنان افزایشیابد . هدف از این مقاله بررسی چگونگی تاثیرگذاری تبلیغات بر روی ارزش ویژه برند بانک سیناو ابعاد مختلف آن مانند کیفیتادراک شده ، تداعی برند ، وفاداری به برند و در نهایت آگاهی از برند بوده است .به طور خلاصه می توان بیان کرد که مسئلهاصلی پژوهش حاضر این است که آیا تبلیغات بانکی منجر به ایجاد ارزش ویژه برند برای بانک خواهد شد وچه عواملی درایجاداین تبلیغات موثر خواهد بود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.