مقاله بررسی تاثیر تبلیغات سه بعدی بر اعتماد و قصد خرید اینترنتی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی تاثیر تبلیغات سه بعدی بر اعتماد و قصد خرید اینترنتی دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی تاثیر تبلیغات سه بعدی بر اعتماد و قصد خرید اینترنتی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تاثیر تبلیغات سه بعدی بر اعتماد و قصد خرید اینترنتی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی تاثیر تبلیغات سه بعدی بر اعتماد و قصد خرید اینترنتی :

تعداد صفحات:۲۵
چکیده:
پژوهش حاضر با هدف بررسی تاثیر تبلیغات سه بعدی بر اعتماد و قصد خرید اینترنتی به اجرا درآمده است. این تحقیق از نظر هدفپژوهش، کاربردی و توسعه ای و از نظر استراتژی پژوهش، از نوع همبستگی می باشد. گروه های آزمایش مجموعه ای از افراد اندکه پیش از این، تجربه ی حداقل یک بار، خرید اینترنتی محصول را داشته اند.در این پژوهش، از روش نمونه گیری در دسترساستفاده شده است. نمونه انتخابی شامل ۶۰ نفر بود که با استفاده از روش تصادفی سازی، یکتاسازی شده و به دو گروه همگن و برابرتقسیم بندی شده اند. دخالت در گروه اول با نشان دادن تبلیغ سه بعدی و دخالت در گروه دوم با نشان دادن تبلیغ دو بعدی انجامشده است. به منظور جمع آوری داده ها از ابزار پرسشنامه، که بر اساس مقیاس ۵ گزینه ای لیکرت درجه بندی شده، استفاده گردیدهاست. داده های جمع آوری شده، به منظور مقایسه ی میانگین پاسخ های دو گروه از آزمودنی ها به وسیله ی آزمون مقایسه یمیانگین دو جامعه مورد تجزیه و تحلیل قرارگرفته اند. نتایج نشان داد نمرات میانگین تمامی متغیرها با استفاده از تصاویر ۳بعدی ( ۳۶۰ درجه چرخشی) از میانگین آن ها با استفاده از تصاویر ۲ بعدی بیشتر است. از طرفی با بررسی روابط متغیرها مشخصگردید که نتیجه ی بررسی آسان بودن استفاده از تصاویر ۳۶۰ درجه چرخشی و ۲ بعدی بر سرگرم کننده بودن و نگرش یکساننیست. همچنین در موارد دیگر که حاصل نتایج در هر دو مدل ( ۳ بعدی و ۲ بعدی) یکسان و تاثیر مثبت و معنادار است، میزان تاثیرمتغیرها بر یکدیگرمتفاوت است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.