مقاله مطالعه محرک های موثر بر بازاریابی ویروسی و تاثیر آن بر آگاهی و نگرش برند


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله مطالعه محرک های موثر بر بازاریابی ویروسی و تاثیر آن بر آگاهی و نگرش برند دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مطالعه محرک های موثر بر بازاریابی ویروسی و تاثیر آن بر آگاهی و نگرش برند  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مطالعه محرک های موثر بر بازاریابی ویروسی و تاثیر آن بر آگاهی و نگرش برند،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مطالعه محرک های موثر بر بازاریابی ویروسی و تاثیر آن بر آگاهی و نگرش برند :

تعداد صفحات:۱۳
چکیده:
با گسترش اینترنت در امر تبلیغات و بازاریابی و اهمیت ایجاد مزیت رقابتی، امروزه شرکت ها به استفاده از بازاریابی ویروسی جهت نیل به مقاصد تبلیغاتی روی آورده اند. پژوهش پیش رو تلاش می کند با ارزیابی محرک های بازاریابی ویروسی و تاثیرات آن بر آگاهی از برند و نگرش نسبت به برند، به گسترش دانش در این حوزه کمک کند و راه کارهای عملی در اختیار مدیران قرار دهد. تمایل و روی آوردن مردم به استفاده فزاینده از اینترنت و بی توجهی و از دست دادن اعتماد مردم نسبت به تبلیغات سنتی، بازاریابان را به اتخاذ تکنیک های خلاقانه تر واداشته است که بازاریابی ویروسی یکی از این تکنیک ها می باشد. نتایج حاصل از این پژوهش تایید کننده رابطه مثبت و معنادار بین تمامی فرضیه ها به غیر از وب سایت های به اشتراک گذاری ویدئو و تجربه بر بازاریابی ویروسی، که علیرغم وجود رابطه مثبت رابطه ی معنادار بین آنها تایید نشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.