مقاله طراحی آموزشی درس ریاضی براساس رویکرد منطقی و بررسی نقش آن بر عملکرد (پیشرفت درسی) و انگیزش تحصیلی ، دانش آموزان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله طراحی آموزشی درس ریاضی براساس رویکرد منطقی و بررسی نقش آن بر عملکرد (پیشرفت درسی) و انگیزش تحصیلی ، دانش آموزان دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله طراحی آموزشی درس ریاضی براساس رویکرد منطقی و بررسی نقش آن بر عملکرد (پیشرفت درسی) و انگیزش تحصیلی ، دانش آموزان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله طراحی آموزشی درس ریاضی براساس رویکرد منطقی و بررسی نقش آن بر عملکرد (پیشرفت درسی) و انگیزش تحصیلی ، دانش آموزان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله طراحی آموزشی درس ریاضی براساس رویکرد منطقی و بررسی نقش آن بر عملکرد (پیشرفت درسی) و انگیزش تحصیلی ، دانش آموزان :

تعداد صفحات:۱۴
چکیده:
هدف پژوهش طراحی آموزشی درس ریاضی براساس رویکرد منطقی و بررسی نقش آن بر عملکرد تحصیلی (پیشرفتدرسی) و انگیزش تحصیلی ، دانش آموزان دختر پایه ی پنجم ابتدایی بود. روش پژوهش آزمایشی و جامعه آماری شاملکلیه دانش آموزان پایه پنجم شهر کرمانشاه بود که به صورت تصادفی از دو مدرسه به عنوان نمونه انتخاب و به صورتجایگزینی تصادفی ۲۹ نفر در گروه آزمایش و ۲۰ نفر در گروه گواه جایگزین شدند. از دو گروه آزمون هوش به عمل آمد تامطمئن شده که هوش دانش آموزان در یک سطح بوده و سپس ابتدا پیش آزمون پیشرفت درسی در دو گروه آزمایش و گواهاجرا شد. بعد محتوای درسی گروه آزمایش که مباحث کسر اعشاری ، به همراه مقایسه ، جمع وتفریق اعداد اعشاری از کتابریاضی پایه پنجم ابتدایی براساس رویکرد منطقی طراحی و در ۶ جلسه به آن ها آموزش داده شد. گروه گواه همان محتوا رابا شیوه معمول آموزش دیدند. بعد از اتمام تدریس پس آزمون پیشرفت تحصیلی نهایی و پرسشنامه انگیزش تحصیلی درمورد هر دو گروه انجام شد. یافته ها نشان داد گروه آزمایش در آزمون نهایی پیشرفت تحصیلی و انگیزش تحصیلی عملکردبهتری نسبت به گروه گواه دارند نتیجه گیری: استفاده از طراحی آموزشی بر اساس رویکرد منطقی به پیشرفت درسی وانگیزش تحصیلی در درس ریاضی دانش آموزان منتهی می شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.