مقاله خوشهبندی دادههای مشتریان، از طریق محاسبه ارزش طول عمر مشتری (CLV) ، بر مبنای مدل LWRFM ، جهت بهبود مدیریت ارتباط با مشتری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله خوشهبندی دادههای مشتریان، از طریق محاسبه ارزش طول عمر مشتری (CLV) ، بر مبنای مدل LWRFM ، جهت بهبود مدیریت ارتباط با مشتری دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله خوشهبندی دادههای مشتریان، از طریق محاسبه ارزش طول عمر مشتری (CLV) ، بر مبنای مدل LWRFM ، جهت بهبود مدیریت ارتباط با مشتری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله خوشهبندی دادههای مشتریان، از طریق محاسبه ارزش طول عمر مشتری (CLV) ، بر مبنای مدل LWRFM ، جهت بهبود مدیریت ارتباط با مشتری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله خوشهبندی دادههای مشتریان، از طریق محاسبه ارزش طول عمر مشتری (CLV) ، بر مبنای مدل LWRFM ، جهت بهبود مدیریت ارتباط با مشتری :

تعداد صفحات:۱۰
چکیده:
در دنیای پر از رقابت امروز هیچ راهی جز توجه به مشتریان و شنیدن صدای آنها و پرداختن به نظرات آنها وجود ندارد. این امرحوزهای به نام مدیریت ارتباط با مشتریان را مشخص مینماید، که در آن مشتریان به عنوان عنصر محوری عملکرد در نظر گرفته میشوند و کشف و شناخت نیازها و انتظارات آنها، عامل مهمی در موفقیت سازمان محسوب می شود. CRM یک مفهوم اصلی به همراه چندین لایه است که داده کاوی یکی از مهمترین لایههای آن میباشد. در این مقاله پس از جمعآوری و تحلیل دادههای مشتری، با ابزارهای دادهکاوی، برای دستیابی به سود سازمانی، از مدل توسعه یافتهی RFM یعنی LWRFM جهت تعیین ارزش طول عمر هر مشتری (CLV) ، استفاده شدهاست. سپس به روش K-Means مشتریان به پنج دسته تقسیم شدهاند و برای هر کدام از این پنج گروه تکنیکهای بازاریابی منحصر بفردی اعمال گردیدهاست. در این صورت با جلب رضایت مشتریان، وفاداری آنها به سازمان افزایش مییابد و سازمان به سود بیشتر و مزیت رقابتی پایدار دست مییابد. همچنین، باحذف هزینههای بازاریابی مربوط به مشتریان بیثمر سازمان، و تمرکز لازم بر مشتریان سودمند، سودآوری سازمان افزایش مییابد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.