مقاله بررسی تأثیر ابعاد رفتار شهروندی سازمانی بر کارآفرینی سازمانی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی تأثیر ابعاد رفتار شهروندی سازمانی بر کارآفرینی سازمانی دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی تأثیر ابعاد رفتار شهروندی سازمانی بر کارآفرینی سازمانی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تأثیر ابعاد رفتار شهروندی سازمانی بر کارآفرینی سازمانی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی تأثیر ابعاد رفتار شهروندی سازمانی بر کارآفرینی سازمانی :

تعداد صفحات:۲۴
چکیده:
هدف از این تحقیق، بررسی اثرات رفتار شهروندی سازمانی بر کارآفرینی سازمانی در دانشگاه رازی کرمانشاه و دانشگاهکربلا عراق می باشد. این تحقیق از نظر هدف کاربردی و از نظر نحوه جمع آوری داده ها توصیفی از نوع پیمایشیوهمبستگی می باشد. جامعه آماری در این تحقیق، شامل ۱۹۰ نفر از اساتید دانشگاه رازی و ۲۳۵ نفر از اساتید دانشگاه کربلااست، که از بین آنها با استفاده از جدول مورگان نمونه ای به حجم ۲۷۳ نفر ( ۱۲۷ نفر از اساتید دانشگاه رازی و ۱۴۶ نفر ازاساتید دانشگاه کربلا) به روش نمونه گیری تصادفی طبقه ای انتخاب شدند. ابزار اصلی گردآوری اطلاعات در این تحقیق،شامل دو پرسشنامه رفتار شهروندی سازمانی پودساکف و همکاران( ۱۹۹۰ ) و کارآفرینی سازمانی مارگریت هیل( ۲۰۰۳ ) میباشد. ابزار مورد استفاده در این تحقیق، استاندارد می باشند و روایی آنها مورد تائید قرار گرفته است. به منظور بررسی پایاییابزار تحقیق از آلفای کرونباخ بهره گرفته شد که این ضریب برای هر دو پرسشنامه بیشتر از ۰/۷۰ بوده (ضریب آلفای کرونباخپرسشنامه کارآفرینی سازمانی ۰/۷۸ پرسشنامه رفتار شهروندی سازمانی ۰/۹۳) و بیانگر قابلیت اعتماد آنها است. پس از توزیعو جمع آوری پرسشنامه ها، داده های گردآوری شده به کمک نرم افزار آماری SPSS و Amos مورد تجزیه و تحلیل قرارگرفت. یافته های بدست آمده از نمونه مورد مطالعه با استفاده ازروش های مختلف آمار استنباطی شامل ضریب همبستگیپیرسون، آزمون T و مدل معادلات ساختاری مورد آزمون قرار گرفت. نتایج بدست آمده نشان داد که به جز دو متغیر جوانمردی و ادب و نزاکت، وجود رابطه معنی دار بین سایر متغیرهای رفتار شهروندی سازمانی (نوع دوستی، وجدان کاری وآداب اجتماعی) با کارآفرینی سازمانی تائید گردید.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.