مقاله تبیین رفتار خرید مشتریان حقیقی و پیشبرد فروش برون سازمانی در شعب بانک رفاه جزیره کیش


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
13 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تبیین رفتار خرید مشتریان حقیقی و پیشبرد فروش برون سازمانی در شعب بانک رفاه جزیره کیش دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تبیین رفتار خرید مشتریان حقیقی و پیشبرد فروش برون سازمانی در شعب بانک رفاه جزیره کیش  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تبیین رفتار خرید مشتریان حقیقی و پیشبرد فروش برون سازمانی در شعب بانک رفاه جزیره کیش،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تبیین رفتار خرید مشتریان حقیقی و پیشبرد فروش برون سازمانی در شعب بانک رفاه جزیره کیش :

تعداد صفحات:۱۷
چکیده:
هدف این پژوهش تبیین رفتار خرید مشتریان حقیقی و پیشبرد فروش برون سازمانی در شعب بانک رفاه جزیره کیش می باشد . در این پژوهش ، روش تحقیق از نوع همبستگی و رگرسیون چندگانه می باشد. در پژوهش حاضر از جمع آوری اطلاعات به روش میدانی استفاده شده و متغیرها توسط پرسشنامه سنجش شدهاند ابزار مورد استفاده در این پژوهش پرسشنامه محقق ساخته ۲۵ سوالی می باشد. در ضمن جامعه آماری این پژوهش شامل کل مشتریان حقیقی بانک رفاه در جزیره کیش در سال ۱۳۹۱ می باشد . در این تحقیق نیز ۲۰۱ نفر از مشتریان و متقاضایان در شعب بانک رفاه در جزیره کیشی به عنوان نمونه انتخاب شدند و در ضمن روش نمونه گیری مورد نظر به صورت تصادفی ساده انجام شده است.روش تجزیه و تحلیل داده ها بصورت توصیفی و استنباطی انجام شده که در روش توصیفی ، اطلاعات و داده های خام با استفاده از روش های معین طبقه بندی شده و به صورت جداول و نمودارهای آماری ابتدا از تک تک آزمودنی ها حاصل شده است . نرم افزار مورد استفاده نرم افزار آماری علوم اجتماعی (SPSS) می باشد . در قسمت استنباطی به تعیین ارتباط و شدت و جهت ارتباط بین نظرات آزمودنی ها در مورد هر یک از ابعاد پرداخته می شود . جهت انجام این کار از آزمون همبستگی پیرسون و آزمون رگرسیون چندگانه استفاده شده که هم وجود ارتباط و هم تفاوت را به خوبی نشان می دهد. یافته های این پژوهش نشان داد که بین پیشبرد فروش برون سازمانی و رفتار قبل از خرید ، بعد از خرید و در حین خرید مشتریان حقیقی رابطه معنی دار وجود دارد؛ نتیجه حاصله از این پژوهش این است که در سه فرضیه پژوهش رابطه معناداری وجود دارد .

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.