مقاله بررسی نقش تبلیغات و بازاریابی بواسطه رسانه ها جهت توسعه پایدار گردشگری ایران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی نقش تبلیغات و بازاریابی بواسطه رسانه ها جهت توسعه پایدار گردشگری ایران دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی نقش تبلیغات و بازاریابی بواسطه رسانه ها جهت توسعه پایدار گردشگری ایران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی نقش تبلیغات و بازاریابی بواسطه رسانه ها جهت توسعه پایدار گردشگری ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی نقش تبلیغات و بازاریابی بواسطه رسانه ها جهت توسعه پایدار گردشگری ایران :

تعداد صفحات:۱۸
چکیده:
امروزه تبلیغات و بازاریابی مسئول بخش اعظمی از مشاهدات و تجربیاتی هستند که ما از طریق آنها درک خود را نسبت به جهان پیرامون و نحوهء عملکرد آن سامان می بخشیم . در واقع ، بخش عمده ای از نگرش ما به دنیا ،ریشه در پیام های تبلیغاتی دارد که از پیش ساخته شده اند و در تغییر آگاهی ها و نگرش های جامعه نقش بسزایی ایفا می کنند و در صورتیکه به درستی پیاده سازی شوند بستر مناسبی در جهت رونق اقتصادی عنصر تبلیغ شدهمیباشند . با توجه به اینکه امروزه فعالیت گردشگری یکی از مهمترین و پویاترین فعالیت ها در جهان مطرح است و یکی از اقتصادی ترین فعالیت ها در چرخه ملی کشورها ، بخصوص از جهت اشتغال و ارزآوری و رونق مناطقمختلف می باشد ، نقش تبلیغات و بازاریابی مناسب جهت افزایش و ارتقا گردشگری پایدار بسیار چشمگیر واغماضناپذیر است و نقش رسانه ها که از آنها به عنوان حاملان پیام و اطلاعات نام برده می شود در این تغییرات بسیار مهم است. از آنجا که گردشگری یک پدیده اجتماعی است و اساسا هر پدیده اجتماعی، خواه مثبت و مفید و یا منفیو مضر برای بروز و ظهور خود در جامعه، نیاز به بستری مناسب و کافی دارد ، رسانه ها با توجه به توانمندیهایی که دارند نقش مهمی را در زمینه سازی برای گسترش یا رکود فعالیت های مربوط به این بخش ایفا می کنند و قادرند بابرنامه ریزی های دقیق و کنترل شده اندیشه های مردم یک جامعه را شکل دهند و رفتار آنان را بصورت دلخواه سمت و سو بخشند و دیدگاه مورد نظرشان را گسترش دهند. بطور کلی عوامل بسیاری می تواند در توسعه گردشگری ایران نقش ایفا کند و رسانه ها از جمله عواملی هستند که نقش قابل توجهی در این زمینه دارند و بهکمک فناوری پیشرفته خود تمام سطوح سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی را در سراسر جهان تحت سیطره در آورده اند. روش تحقیق توصیفی تحلیلی و محدوده انجام پژوهش کشور ایران و نحوه گردآوری اطلاعات بصورت کتابخانه – ای و جمع آوری اطلاعات از پایان نامه ها ، مقالات نشریات و کتب تخصصی است .

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.