مقاله تعیین چارچوبی جهت کانال های توزیع خدمات مراکز داده بر پایه مشتری محوری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تعیین چارچوبی جهت کانال های توزیع خدمات مراکز داده بر پایه مشتری محوری دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تعیین چارچوبی جهت کانال های توزیع خدمات مراکز داده بر پایه مشتری محوری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تعیین چارچوبی جهت کانال های توزیع خدمات مراکز داده بر پایه مشتری محوری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تعیین چارچوبی جهت کانال های توزیع خدمات مراکز داده بر پایه مشتری محوری :

تعداد صفحات:۱۲
چکیده:
بیش از یک دهه از گسترش بکارگیری فناوری اطلاعات به عنوان یک کانال توزیع میگذرد. مراکز داده خود بر نقش فناوری اطلاعات در راستای توزیع موثرتر سایر صنایع راهکارهای متعددی ارائه کرده اند. از طرفی هدف هر شرکت تولیدی و خدماتی، برآوردن نیازهای مشتری است. یکی از راههای برآورده ساختن نیازهای مشتری، بکارگیری آمیزه بازاریابی مناسب میباشد. این پژوهش از نظر نوع و هدف، کاربردی و از نظر ماهیت و روش توصیفی است. با توجه به کمبود راهکارهای عملی و فقدان مطالعات در صنعت فناوری اطلاعات ایران، این پژوهش در مورد مدیریت بازاریابی در خصوص مراکز داده انجام میشود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.