مقاله مدیریت بانکداری الکترونیک و فاکتورهای اثر بخش آن بر تبلیغات دهان به دهان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله مدیریت بانکداری الکترونیک و فاکتورهای اثر بخش آن بر تبلیغات دهان به دهان دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مدیریت بانکداری الکترونیک و فاکتورهای اثر بخش آن بر تبلیغات دهان به دهان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مدیریت بانکداری الکترونیک و فاکتورهای اثر بخش آن بر تبلیغات دهان به دهان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مدیریت بانکداری الکترونیک و فاکتورهای اثر بخش آن بر تبلیغات دهان به دهان :

تعداد صفحات:۲۰
چکیده:
با نگاهی گذرا به برنامه های سازمانهای خدماتی به ویژه موسسات مالی و بانکی در طول سالهای اخیر بخصوص سه دهه گذشته میتوان دوره هایی را شناسایی نمود که اهداف این سازمان ها را در برنامه های مربوط به جذب مشتریان ارزشمند نشان میدهد . امروزه تبلیغات دهان به دهان اهمیت به سزایی در بین کارشناسان و متخصصین این امر پیدا کرده، تا جایی که عده ای معتقدند تبلیغات دهان به دهان از جمله کارآمدترین و مؤثرترین شیوه های تبلیغاتی است. با توجه به نقش مؤثر اینگونه تبلیغات و اهمیت بالای این موضوع بر جذب مشتریان بانک، در این مقاله سعی شده درباره تبلیغات دهان به دهان و نحوه تاثیرگذاری آن برروی اقشارمختلف جامعه و نحوه تعاملشان با بانک صادرات ایران مطالبی را به اختصار بیان نماییم

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.