مقاله بررسی رابطه بین رفتار شهروندی سازمانی با مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) (مطالعه موردی: بانک کشاورزی استان سمنان)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی رابطه بین رفتار شهروندی سازمانی با مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) (مطالعه موردی: بانک کشاورزی استان سمنان) دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی رابطه بین رفتار شهروندی سازمانی با مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) (مطالعه موردی: بانک کشاورزی استان سمنان)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی رابطه بین رفتار شهروندی سازمانی با مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) (مطالعه موردی: بانک کشاورزی استان سمنان)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی رابطه بین رفتار شهروندی سازمانی با مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) (مطالعه موردی: بانک کشاورزی استان سمنان) :

تعداد صفحات:۱۷
چکیده:
هدف این پزوهش بررسی رابطه بین رفتار شهروندی سازمانی و مدیریت ارتباط بامشتری کارکنان در بانککشاورزی استان سمنان می باشد.در پژوهش حاضر جامعه آماری کلیه کارکنان بانک کشاورزی دراستان سمنانمی باشند که تعدادآنها ۳۶۳ نفر می باشد که با استفاده از جدول مورگان حجم نمونه ی مورد نیاز تعداد ۱۸۶ نفربه صورت تصادفی ساده انتخاب شدند.در گردآوری داده های تحقیق از دو پرسشنامه شامل رفتار شهروندیسازمانی و پرسشنامه مدیریت ارتباط با مشتری استفاده گردید. پایایی پرسشنامه ها با استفاده از آلفای کرونباخ بهترتیب ۸۲ % و ۷۸% محاسبه شد.بر اساس آزمون همبستگی اسپیرمن و تحلیل واریانس رگرسیون نشان داده شدکه بین رفتار شهروندی سازمانی و مؤلفه های آن (شامل پنج بعد وظیفه شناسی،ادب و مهربانی،نوع دوستی،فضیلت مدنی،جوانمردی) با مدیریت ارتباط با مشتری کارکنان در بانک کشاورزی استان سمنان رابطه معناداری وجود دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.