مقاله مطالعه رویکرد عصب شناختی در بهبود دانشآموزان مبتلا به نارساخوانی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله مطالعه رویکرد عصب شناختی در بهبود دانشآموزان مبتلا به نارساخوانی دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مطالعه رویکرد عصب شناختی در بهبود دانشآموزان مبتلا به نارساخوانی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مطالعه رویکرد عصب شناختی در بهبود دانشآموزان مبتلا به نارساخوانی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مطالعه رویکرد عصب شناختی در بهبود دانشآموزان مبتلا به نارساخوانی :

تعداد صفحات:۲۴
چکیده:
پژوهش حاضر ، مطالعه ای از نوع علی- مقایسه ای است که با مطالعه ویژگی در گروه نارسا خوان و مقایسه با گروه عادی به تحقیق می پردازد . جامعه آماری دانش آموزان نارسا خوان سوم دبستان شهر مشهدند و نمونه آماری را ۳۰آزمودنی نارساخوان و ۳۰ آزمودنی عادی تشکیل می دهند که از بین مقطع سوم دبستانهای پسرانه مشهد به شیوهتصادفی خوشه ای چند مرحله ای انتخاب شدند . جمع آوری داده هابا آزمون هوش کلامی وکسلر کودکان , آزموناختلال خواندن , آزمون ADHD , آزمون اختلال سلوک اقتباس شده از پرسشنامه علائم مرضی کودک (csi-4)و آزمون های حافظه فعال استفاده شد. تحلیل داده ها به روش اماری t مستقل و تحلیل واریانس بود. بین میانگین هادر سرعت نامیدن اعداد و آزمون یادآوری مستقیم و وارونه اعدادو آزمون های فراخنای شمارش در دو گروه نارساخوانو عادی تفاوت وجود دارد . در آزمون یادآوری مکعب دو گروه عادی در مقایسه با گروه نارساخوان تفاوتی وجود ندارد .

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.