مقاله مطالعه تأثیر روش تدریس بدیعهپردازی بر برخی ابعاد شناختی و اجتماعی دانش آموزان دوره متوسطه اول پسر شهرستان بیرجند در سال تحصیلی۱۳۹۲-۹۳


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله مطالعه تأثیر روش تدریس بدیعهپردازی بر برخی ابعاد شناختی و اجتماعی دانش آموزان دوره متوسطه اول پسر شهرستان بیرجند در سال تحصیلی۱۳۹۲-۹۳ دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مطالعه تأثیر روش تدریس بدیعهپردازی بر برخی ابعاد شناختی و اجتماعی دانش آموزان دوره متوسطه اول پسر شهرستان بیرجند در سال تحصیلی۱۳۹۲-۹۳  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مطالعه تأثیر روش تدریس بدیعهپردازی بر برخی ابعاد شناختی و اجتماعی دانش آموزان دوره متوسطه اول پسر شهرستان بیرجند در سال تحصیلی۱۳۹۲-۹۳،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مطالعه تأثیر روش تدریس بدیعهپردازی بر برخی ابعاد شناختی و اجتماعی دانش آموزان دوره متوسطه اول پسر شهرستان بیرجند در سال تحصیلی۱۳۹۲-۹۳ :

تعداد صفحات:۱۷
چکیده:
هدف از اجرای این پژوهش، مطالعهی تأثیر روش تدریس بدیعهپردازی بر برخی ابعاد شناختی و ابعاد اجتماعی در دانشآموزان پسر پایه-ی اول دوره متوسطه اول در درس آموزش کار و فن آوری میباشد. روش انجام این پژوهش شبهآزمایشی است. تعداد ۱۱۹ دانشآموز از جامعهی آماری یعنی دانشآموزان پسر پایهی اول دوره متوسطه اول مدارس شهر بیرجند در سال تحصیلی۹۳-۹۲ بهصورت خوشهای انتخاب و با گمارش تصادفی به دو گروه یک گروه آزمایشی و یک گروه کنترل تقسیم شدند. گروه آزمایشی در معرض شیوهی تدریس بدیعهپردازی و گروه کنترل به شیوهی سنتی توضیحی- سخنرانی در معرض آموزش قرار گرفتند. ابزارهای گردآوری اطلاعات شامل یکطرح درس مبتنی بر تدریس بدیعهپردازی و یک آزمون محققساخته از مبحث سیستم برای مطالعهی برخی ابعاد شناختی و یک آزمونمحققساخته برای بررسی برخی ابعاد اجتماعی میباشد. تجزیه و تحلیل دادهها با استفاده از آمار توصیفی و آمار استنباطی بهویژه آزمون- های تحلیل واریانس یک متغیره، تحلیل واریانس چند متغیره و آزمو ن همگنی اثرها صورت گرفت. نتایج بررسیها نشان داد که استفادهاز روش بدیعهپردازی بر افزایش نمرهی ابعاد شناختی تأثیر معنادار ایجاد کرده است. دیگر اینکه استفاده از روش بدیعهپردازی بر افزایشنمره ابعاد شناختی و اجتماعی در دانشآموزان تأثیر متفاوت ایجاد کرده است. بهعبارت دیگر، روش بدیعهپردازی بر افزایش نمره ابعاد شناختی دانشآموزان تأثیر بیشتری داشته است. نتایج دیگر این این پژوهش نشان میدهد که استفاده از روش بدیعهپردازی بر افزایش نمره ابعاد مختلف شناختی یکسان نبوده و تأثیر متفاوت ایجاد کرده است. و بالاخره اینکه استفاده از روش بدیعهپردازی بر افزایش نمره ابعاد مختلف اجتماعی یکسان بوده و تأثیر متفاوت ایجاد نکرده است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.