مقاله رتبه بندی زیر شاخصهای عوامل موثر بر اعتماد مشتریان به خدمات بانکداری اینترنتی با مدل تاپسیس


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله رتبه بندی زیر شاخصهای عوامل موثر بر اعتماد مشتریان به خدمات بانکداری اینترنتی با مدل تاپسیس دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله رتبه بندی زیر شاخصهای عوامل موثر بر اعتماد مشتریان به خدمات بانکداری اینترنتی با مدل تاپسیس  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله رتبه بندی زیر شاخصهای عوامل موثر بر اعتماد مشتریان به خدمات بانکداری اینترنتی با مدل تاپسیس،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله رتبه بندی زیر شاخصهای عوامل موثر بر اعتماد مشتریان به خدمات بانکداری اینترنتی با مدل تاپسیس :

تعداد صفحات:۲۰
چکیده:
پژوهش حاضر با هدف شناسایی و رتبه بندی زیر شاخص های عوامل موثر بر اعتماد مشتریان به خدمات بانکداری اینترنتی در شعب بانک ملت استان گیلان انجام گرفته است. تحقیق از لحاظ هدف کاربردی و از لحاظ ماهیت و روش توصیفی – همبستگی است. ابزار گردآوری داده ها پرسشنامه بوده که تعداد ۳۸۴ پرسشنامه جمع آوری شده و مقیاس اندازه گیری مورد استفاد ه در این پرسشنامه ۵ نکه ای لیکرت است. برای تجزیه و تحلیل داده ها از نرم افزار spss استفاده شده است برای تعیین شدت رابطه کلی بین متغیرهای تحقیق از رگرسیون چندگانه و برای رتبه بندی بین متغیرهای مستقل از روش رتبه بندی تاپسیس استفاده شده است. یافته های پژوهش نشان داد که بین ۵ متغیر مستقل تحقیق امنیت، سهولت ادراکی، سودمندی ادراکی، آگاهی دهندگی و کاربرپسندی که هر کدام دارای ۳ زیر شاخص هستند و همچنین طبق رتبه بندی تاپسیس برای زیرشاخصهای عوامل م وثر بر اعتماد عوامل مفید بودن استفاده از بانکداری اینترنتی، قابلیت اعتماد و امنیت و سهولت در نحوه استفاده و بکارگیری بانکداری اینترنتی به ترتیب دارای بیشترین تأثیر بر اعتماد مشتریان و عامل فراهم آوردن ارائه مشاوره های مالی به مشتریان استفاده از فناوری هاری ایمن و ارائه اطلاعات صحیح و شفاف و پشتیبانی غیر حضوری به مشتریان دارای کمترین تأثیر است. نتایج تحقیق نشان می دهد که مدیران بانک برای افزایش اعتماد مشتریان باید به امنیت، آسانی و راحتی وب سای بانکداری اینترنتی و سودمندی و مفید بودند سیسم بانکداری اینترنتی توجه ویژه ای داشته باشند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.