مقاله بررسی رابطه بین کیفیت نظام جبران خدمات با بهره وری نیروی انسانی (مطالعه موردی : شرکتملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی رابطه بین کیفیت نظام جبران خدمات با بهره وری نیروی انسانی (مطالعه موردی : شرکتملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران) دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی رابطه بین کیفیت نظام جبران خدمات با بهره وری نیروی انسانی (مطالعه موردی : شرکتملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی رابطه بین کیفیت نظام جبران خدمات با بهره وری نیروی انسانی (مطالعه موردی : شرکتملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی رابطه بین کیفیت نظام جبران خدمات با بهره وری نیروی انسانی (مطالعه موردی : شرکتملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران) :

تعداد صفحات:۱۸
چکیده:
یکی از مسائلی که امروزه جایگاه ویژه ای در سازمان ها پیدا کرده است موضوع کیفیت نظام جبران خدماتمی باشد. با توجه به شتاب تغییرات در عرصه های مختلف اقتصادی و اجتماعی و افزایش رقابت بین سازمان هایصنعتی و خدماتی، امروزه بهره وری نیروی انسانی به عاملی تعیین کننده تبدیل شده است. هدف این مطالعه،بررسی رابطه بین کیفیت نظام جبران خدمات با بهره وری نیروی انسانی می باشد.روش تحقیق توصیفی-پیمایشی از نوع همبستگی است. جامعه ی آماری این پژوهشرا کلیه کارکنان ستادی شرکت ملی پالایش و پخشفرآورده های نفتی ایران به تعداد ۷۱۴ نفرتشکیل می دهند.با استفاده از جدول مورگان تعداد ۲۵۰ نفر به صورتتصادفی ساده به عنوان نمونه انتخاب شدند.در این پژوهش از دو پرسشنامه کیفیت نظام جبران خدمات و بهرهوری نیروی انسانی استفاده گردید.روایی آنها با استفاده از نظرات خبرگان و کارشناسان تایید و پایایی آنها بااستفاده از آلفای کرونباخ به ترتیب ۷۵ % و ۸۲ % به دست آمد. برای آزمون فرضیه ها از آزمون اسپیرمن و تحلیلواریانس رگرسیون استفاده شد . نتایج نشان داد که بین کیفیت نظام جبران خدمات با ابعاد (مالی مستقیم ، مالیغیر مستقیم ، غیر مالی در ارتباط با شغل و غیر مالی در ارتباط با محیط شغل) با بهره وری نیروی انسانی درشرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران رابطه معنی داری وجود دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.