مقاله رابطه بین ادراک از محیط یادگیری سازنده گرا و آگاهی های فراشناختی دانش آموزان دختر


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
19 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله رابطه بین ادراک از محیط یادگیری سازنده گرا و آگاهی های فراشناختی دانش آموزان دختر دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله رابطه بین ادراک از محیط یادگیری سازنده گرا و آگاهی های فراشناختی دانش آموزان دختر  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله رابطه بین ادراک از محیط یادگیری سازنده گرا و آگاهی های فراشناختی دانش آموزان دختر،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله رابطه بین ادراک از محیط یادگیری سازنده گرا و آگاهی های فراشناختی دانش آموزان دختر :

تعداد صفحات:۹
چکیده:
اهمیت آگاهی های فراشناختی و محیط یادگیری سازنده گرا در رشد خود راهبردی و خودمدیریتی دانش آموزان که هدف هر نظام آموزشی است، امری ضروری است. لذا هدف از تحقیق حاضر بررسی رابطه بین ادراک از محیط یادگیری سازنده گرا و آگاهی های فراشناختی دانش آموزان دختر یزد بود. در این تحقیق توصیفی- همبستگی، ۳۵۰ دانش آموز دختر به روش تصادفی خوشه ای از بین مدارس انتخاب و پرسشنامه ادراک از محیط یادگیری سازنده گرا و آگاهی های فراشناختی را تکمیل کردند و داده ها با استفاده از آزمون همبستگی پیرسون و رگرسیون چندگانه تحلیل شد. یافته ها نشان داد که بین ادراک از محیط یادگیری سازنده گرا و آگاهی های فراشناختی دانش آموزان دختر رابطه مثبت و معنی دار وجود دارد. در نتیجه محیط یادگیری سازنده گرا در آموزش های دبیرستان موجب کسب نتایج بهتر در پیشرفت تحصیلی و موجب افزایش اثربخشی کلی آموزش می شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.