مقاله شناسایی عوامل کلیدی موفقیت مدیریت دانش در زنجیره تامین با استفاده از روشفراترکیب (مطالعه موردی: شرکت ایران خودرو)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله شناسایی عوامل کلیدی موفقیت مدیریت دانش در زنجیره تامین با استفاده از روشفراترکیب (مطالعه موردی: شرکت ایران خودرو) دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله شناسایی عوامل کلیدی موفقیت مدیریت دانش در زنجیره تامین با استفاده از روشفراترکیب (مطالعه موردی: شرکت ایران خودرو)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله شناسایی عوامل کلیدی موفقیت مدیریت دانش در زنجیره تامین با استفاده از روشفراترکیب (مطالعه موردی: شرکت ایران خودرو)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله شناسایی عوامل کلیدی موفقیت مدیریت دانش در زنجیره تامین با استفاده از روشفراترکیب (مطالعه موردی: شرکت ایران خودرو) :

تعداد صفحات:۲۱
چکیده:
شرکتهای موفق، شرکتهایی هستند که به طور پیوسته برای حل مسائل جدید و ناآشنا، دانش جدید را کشف و یا خلق کرده و این دانش را به صورتی هدفمند و نظام یافته و متناسب با اهداف تخصصی راهبری در تمامی بخشهای مختلف سازمان توسعه داده و به دنبال تبدیل آن به فناوری و محصولا ت جدید هستند سوالی که در اینجا اهمیت دارد این است که چه عوامل کلیدی، دانش سازمانی را به طور کارآمد و اثربخش تحت تاثیر قرار میدهند تا از مجموعه مزایای آن جهت اهداف راهبردی توسعه ای سازمان بهره مند شد از طرفی دیگر در اقتصاد امروز، رقابت دیگر بین، شرکت بین شرکت نیست، بلکه این زنجیره ها هستند که به رقابت با هم پرداخته اند هدف این تحقیق، شناسایی عوامل کلیدی موفقیت جهات بهبود عملکرد زنجیرهتامین در شرکت ایران خودرو میباشد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.