مقاله رابطه یادگیری زبان تخصصی و استفاده ازکامپیوتر (دانشجویان مدیریت دانشگاه های پیام نور شهرستان کاشان)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله رابطه یادگیری زبان تخصصی و استفاده ازکامپیوتر (دانشجویان مدیریت دانشگاه های پیام نور شهرستان کاشان) دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله رابطه یادگیری زبان تخصصی و استفاده ازکامپیوتر (دانشجویان مدیریت دانشگاه های پیام نور شهرستان کاشان)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله رابطه یادگیری زبان تخصصی و استفاده ازکامپیوتر (دانشجویان مدیریت دانشگاه های پیام نور شهرستان کاشان)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله رابطه یادگیری زبان تخصصی و استفاده ازکامپیوتر (دانشجویان مدیریت دانشگاه های پیام نور شهرستان کاشان) :

تعداد صفحات:۱۴
چکیده:
هدف اساسی فن آوری آموزشی، تسهیل، توسعه و تقویت فرآیند آموزش و یادگیری است. فن آوری آموزش زبان، یکی ازدستاوردهای فناوری اطلاعات و ارتباطات در گستره علوم انسانی به ویژه رشته مدیریت می باشد که چارچوب نظری و اصول خاص خودرا داراست. پژوهش حاضر با هدف بررسی تأثیر کامپیوتر بر یادگیری زبان انگلیسی تخصصی مدیریت برای دانشجویان رشته مدیریتدانشگاه های پیام نور در سطح شهرستان کاشان انجام گرفته است. روش انجام این تحقیق، پیمایشی از نوع توصیفی- همبستگی است. جامعه آماری این پژوهش شامل دانشجویان رشته مدیریت (کلیه گرایش ها) در سطح شهرستان کاشان (کاشان- آران وبیدگل- برزک و قمصر) به تعداد ۷۴۱ نفرمی باشند که از این بین، تعداد ۲۱۰ نفر به صورت تصادفی به عنوان جامعه نمونه انتخاب شدند. ابزار گردآوریاطلاعات پرسشنامه بوده که اعتبار و روایی آن با نظر چند تن از متخصصان و خبرگان رشته های مدیریت، زبان و کامپیوتر مورد تأییدقرار گرفت و برای تعیین قابلیت اعتماد پایایی از روش آلفای کرونباخ بهره برده شد. در پاسخ به سؤال این تحقیق که کامپیوتر چه میزاندر یادگیری زبان تخصصی مدیریت برای دانشجویان این رشته در دانشگاه پیام نور تأثیر دارد مشخص شد که رابطه معنی دار ومثبتی بینمتغیر های مورد بررسی قرار دارد و متغیرها دارای همبستگی هستند؛ اما با توجه به مقدار آن (۰۲۸) این همبستگی، ضعیف است و کار با کامپیوتر تأثیر کمی بر یادگیری زبان تخصصی دارد. توجه به نتایج این پژوهش این امر را مسلم می دارد که فناوری اطلاعات وارتباطات و توجه به آموزش زبان به ویژه زبان تخصصی رشته های گوناگون در سایه آن باید به صورت جدی تر در متن برنامه ریزیدرسی دانشجویان قرار گیرد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.