مقاله راهکارهای توسعه پایدار (توسعه منابع انسانی سازمانی) با شاخص رضایت شغلی معلمان مقطع ابتدایی بخش شیرین سو (۱۳۹۴)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله راهکارهای توسعه پایدار (توسعه منابع انسانی سازمانی) با شاخص رضایت شغلی معلمان مقطع ابتدایی بخش شیرین سو (۱۳۹۴) دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله راهکارهای توسعه پایدار (توسعه منابع انسانی سازمانی) با شاخص رضایت شغلی معلمان مقطع ابتدایی بخش شیرین سو (۱۳۹۴)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله راهکارهای توسعه پایدار (توسعه منابع انسانی سازمانی) با شاخص رضایت شغلی معلمان مقطع ابتدایی بخش شیرین سو (۱۳۹۴)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله راهکارهای توسعه پایدار (توسعه منابع انسانی سازمانی) با شاخص رضایت شغلی معلمان مقطع ابتدایی بخش شیرین سو (۱۳۹۴) :

تعداد صفحات:۱۲
چکیده:
این تحقیق از نوع کاربردی تحلیلی است و با هدف بررسی رضایت شغلی معلمان ابتدایی (بخش شیرین سو -۱۳۹۴) به عنوانیکی از مولفه های توسعه سازمانی و پایداری منابع انسانی انجام گرفت. جامعه آماری، آموزگاران (زن و مرد) مقطع ابتدایی بخششیرین سو بود (۱۰۳ نفر طبق جدول کرجسی، ۱۹۷۰ به عنوان نمونه از جامعه ۱۵۰ نفری آموزگاران ابتدایی و ۲۱ نفر ازمربیان پیش دبستان، انتخاب شدند). ابزار تحقیق، پرسشنامه ۲۷ گویه ای با آلفا کرونباخ ۰/۸۰ بود و برای تجزیه و تحلیل ازآزمون مقایسه میانگین دو گروه مستقل، کایاسکویر و ضریب همبستگی پیرسون استفاده شد. با توجه به نتایج آزمون مقایسهمیانگین دو گروه مستقل، تفاوت معنیداری بین میانگین رضایت شغلی ۲ گروه مورد مطالعه (۱- مربیان پیشدبستانی ۲ -آموزگاران مقطع ابتدایی: پایه های اول تا ششم) در ابعاد پرداختی (۰/۰۲) و فرصت های ترفیع (۰/۰۴)، مشاهده گردید (ابعادروابط سرپرست و همکاران و عوامل محیط کاری تفاوتی نداشتند)، بطوریکه مربیان پیش دیستانی دارای میانگین کمتری ازرضایت شغلی نسبت به سایر معلمان بودند. طبق آزمون تک نمونه ای t ، اختلاف معنی داری بین میانگین (۳/۶۳) رضایت شغلیمعلمان (پیش دبستان و دبستان) با متوسط فرضی (۳) وجود ندارد، لذا رضایت شغلی برابر با متوسط است. در ادامه، یافته ها بیانگراین است که بین رضایت شغلی معلمان ابتدایی بخش شیرین سو با سکونت معلم در محل آموزشگاه، نوع استخدام آنها و داشتنفرزند دانشآموز در مقطع ابتدایی رابطه همبستگی مثبت (در سطوح ۰/۰۵ و ۰/۰۳) وجود دارد و این در حالی است که بینمتغیر وابسته و نوع جنسیت معلمان، تعداد دانش آموزان، میزان مشارکت معلمان در تصمیم گیری و سابقه کاری آنان رابطه وجود ندارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.