مقاله بررسی مدل های مختلف بازاریابی صنعتی بر سود آوری شرکت ها


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی مدل های مختلف بازاریابی صنعتی بر سود آوری شرکت ها دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی مدل های مختلف بازاریابی صنعتی بر سود آوری شرکت ها  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی مدل های مختلف بازاریابی صنعتی بر سود آوری شرکت ها،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی مدل های مختلف بازاریابی صنعتی بر سود آوری شرکت ها :

تعداد صفحات:۱۶
چکیده:
توسعه قابلیت هایی که بتواند برای شرکت ها در عرصه رقابت بیرونی به سودآوری منتج گردد از رهیافت هایی است که مدیران سازمان ها همواره به آن چشم دوخته اند. بازاریابی بخصوص بازاریابی صنعتی از آندسته از الگوهای موثری است که به دلیل توسعه بازار فروش نقش مستقیمی بر سود آوری داشته است. در این پژوهش محقق به بررسی مدل های مختلف بازاریابی صنعتی بر سود آوری شرکت ها پرداخته است. این تحقیق از منظر هدف کاربردی بوده و از منظر روش اجرا، یک تحقیق توصیفی از نوع پیمایشی است.جامعه ی آماری پژوهش شامل کلیه مدیران و متولیان بخش فروش و بازاریابی کارگاه های صنعتی شهر ایلام بوده و با استفاده از ابزار پرسش نامه، اقدام به جمع آوری اطلاعات مد نظر شده است.مدل ها و الگو های متعددی برای پوشش دامنه بازاریابی صنعتی پیش بینش شده اند که شامل بازاریابی معکوس نمودنی تقاضا، بازاریابی تهییج نمودنی تقاضا، بازاریابی آشکار نمودنی تقاضا، بازاریابی مجدد، بازاریابی تنظیم کننده تقاضا ازنقطه نظر زمانی، بازاریابی حفظ نمودنی تقاضا و بازاریابی کاهش دادنی تقاضا. بررسی مدل های بازاریابی در قیاس با یکدیگر نشان دهند این موضوع می باشند که در مدل اول و به عبارتی بازاریابی معکوس نمودنی تقاضا و نیز مدل های بازاریابی حفظ نمودنی تقاضا و بازاریابی کاهش دادنی تقاضا به دلیل میزان مربعات R در سطح بهینه از یک سو و از سویی ایجاد بیشترین ارتباط سطح بازاریابی با مشتریان صنعتی، ما شاهد بیشترین سطح فروش و دامنه مشتریان بوده ایم. بنابراین سه مدل بازاریابی معکوس نمودنی تقاضا، مدل های بازاریابی حفظ نمودنی تقاضا و بازاریابی کاهش دادنی تقاضا دارای بهترین شرایط برای لحاظ در بخش بازاریابی صنعتی در بین بنگاه های صنعتی مستقر در شهرک صنعتی ایلام بوده اند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.