مقاله تبیین و بررسی عوامل کلیدی موثر بر رفتار خرید مصرف کنندگان در خرید آنلاین (مورد مطالعه: وب سایت های فروش تلفن همراه در ایران)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تبیین و بررسی عوامل کلیدی موثر بر رفتار خرید مصرف کنندگان در خرید آنلاین (مورد مطالعه: وب سایت های فروش تلفن همراه در ایران) دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تبیین و بررسی عوامل کلیدی موثر بر رفتار خرید مصرف کنندگان در خرید آنلاین (مورد مطالعه: وب سایت های فروش تلفن همراه در ایران)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تبیین و بررسی عوامل کلیدی موثر بر رفتار خرید مصرف کنندگان در خرید آنلاین (مورد مطالعه: وب سایت های فروش تلفن همراه در ایران)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تبیین و بررسی عوامل کلیدی موثر بر رفتار خرید مصرف کنندگان در خرید آنلاین (مورد مطالعه: وب سایت های فروش تلفن همراه در ایران) :

تعداد صفحات:۲۴
چکیده:
این تحقیق سعی در ارایه اعتبار تجربی رفتار مشتریان در موقعیت خرید آنلاین دارد. در این تحقیق سعی شده است، نظریه ای از رفتار خرید مصرف کننده و رضایت اطلاعاتی مصرف کنندگان برای توضیح پاسخ مشتریان به خرید اینترنتی تدوین شود و همچنین چگونگی ارایه و محتوای اطلاعات از کالا و خدمات بر تمایل مشتریان به خرید از فروشگاه های اینترنتی تأثیر می گذارد را مطرح می کند.بنابراین به طور کلی این تحقیق قصد سنجش رابطه رضایت اطلاعاتی مشتریان، مزیت رابطه ای و تعهد به سایت به رفتار خرید مصرف کنندگان در خریدهای بر خط (آنلاین) را دارد، که میتواند نتایج سودمندی هم برای بازاریابان اینترنتی و مدیران این نوع فروشگاه ها جهت ارائه بهتر خدمات فراهم آورد. روش تحقیق: به روش پیمایشی، از نظر زمانی مقطعی و از نوع مطالعات کاربردی است و این تحقیق بااستفاده از ابزار پرسشنامه محقق ساخته و استاندارد بر روی مشتریانی که تلفن همراه و با تبلت خود را از طریق فروشگاه های اینترنتی در سراسر ایران تهیه می کنند. این پژوهش از آزمونهای پارامتریک مانند آزمون ضریب همبستگی پیرسون و رگرسیون چند متغیرها استفاده شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.