مقاله شناسایی عوامل موثر بر رضایت بیماران در بازاریابی پزشکی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله شناسایی عوامل موثر بر رضایت بیماران در بازاریابی پزشکی دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله شناسایی عوامل موثر بر رضایت بیماران در بازاریابی پزشکی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله شناسایی عوامل موثر بر رضایت بیماران در بازاریابی پزشکی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله شناسایی عوامل موثر بر رضایت بیماران در بازاریابی پزشکی :

تعداد صفحات:۲۱
چکیده:
در دنیای رقابتی امروز، جلب رضایت مشتریان و حفظ مشتری، برای شرکتها و سازمانها اهمیت زیادی دارد. به همین دلیل، مدل های مختلفی در دنیا برای سنجش رضایت مشتریان طراحی شده است، اما هر حرفه نیازهای خاص دود را داشته و مدل های سنجش رضایت مشتریان با توجه به نیاز آن حرفه مختلف است، این مقاله بر آن است تا عوامل موثر بر جذب مشتریان مراجعه کننده به مطب پزشکان را شناسایی کند. برای تحقق این هدف ابتدا با توجه به ادبیات موضوع شاخصهای مرتبط با عوامل تاثیر گشار بر رضایت مشتریان طراحی گردید و سپس پرسش نامه ای برای جمع آوری دادهها تهیه و توزیع شده و از ۱۴۱ بیمار مطب های پزشکان منتخب به عنوان نمونه ، نظرسنجی به عمل آمد .با توجه به تحلیل عاملی اکتشا فی شاخص های شناسایی شده، نهایتا انها در پنج گروه انصاف، اعتبار، موقعیت و نظم مطب، تبلیغات و تکریم جای گرفته و در تحلیل عاملی تاییدی رابطه شاخص ها و مولفههای به دست آمده مورد تایید قرارگرفت. همچنین در تحلیل مسیر ا ثر دو مولفه تبلیغات و محیط مطب مورد تایید قرارنگرفت. در انتها این نتایج حاصل شد که در بین مولفه های بازاریابی پزشکی رابطه دو مولفه تبلیغات و محیط مطب با سازه بازاریابی پزشکی مورد تایید قرار نگرفت. در بین مولفه هایی که مورد تایید قرار گرفتهاند دو مولفه اعتبار پزشک و انصاف با ضریب بالاتری مورد تایید قرار گرفته است. ضمن اینکه رابطه متغیر مستقل و وابسته نیز مورد تایید قرار گرفته است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.