مقاله شناسایی و رتبه بندی ویژگیهای رفتاری مشتریان نوین


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله شناسایی و رتبه بندی ویژگیهای رفتاری مشتریان نوین دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله شناسایی و رتبه بندی ویژگیهای رفتاری مشتریان نوین  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله شناسایی و رتبه بندی ویژگیهای رفتاری مشتریان نوین،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله شناسایی و رتبه بندی ویژگیهای رفتاری مشتریان نوین :

تعداد صفحات:۲۴
چکیده:
رفتار مصرف کننده یک موضوع جالب و چالش انگیز در مورد مردم است. اینکه ما چه می خریم و چرا این گونه خرید می کنیم. این موضوع همچنین مرتبط با بازاریابی – نحوه طراحی محصولات و خدمات و نحوه فروش آن ها در بازار- و بازار مصرف کننده به تنهایی می باشد که در آن، میلیاردها خرید در میلیون ها بازار فروش رخ می دهد. این تحقیق به دنبال شناسایی ویژگی های رفتاریمشتریان نوین در مبحث خرید محصول و یا استفاده از خدمات می باشد. تحقیق حاضر ، از نظر هدف کاربردی و از نظر روش توصیفی-تحلیلی می باشد . جامعه مورد مطالعه در این تحقیق مشتریان سازمان ها و شرکت های مختلف می باشند که به طور میانگین ۰۲۳ نفر می باشند و بر اساس جدول کوکران تعداد ۱۱۱ نفر بعنوان جامعه نمونه انتخاب شده اند. نتیجه تحقیق حاضر به این نکته اشاره دارد که ۱۳ عامل اصلی تحقیق در ۱ عامل و ۱ بعد سازماندهی شده اند و از ۱۳ عامل پیشنهادی تعداد ۰ مورد آن حذف گردید و در نهایت تعداد ۱ شاخص نهایی حاصل شد و با استفاده از روش ANP رتبه بندی گردیده است که مهمترین عامل برند تجاری محصول می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.