مقاله پیش بینی التزام عملی به مقررات مدرسه بر حسب باورهای غیر منطقی در دانش آموزان دبیرستان های نوشهر


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله پیش بینی التزام عملی به مقررات مدرسه بر حسب باورهای غیر منطقی در دانش آموزان دبیرستان های نوشهر دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله پیش بینی التزام عملی به مقررات مدرسه بر حسب باورهای غیر منطقی در دانش آموزان دبیرستان های نوشهر  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله پیش بینی التزام عملی به مقررات مدرسه بر حسب باورهای غیر منطقی در دانش آموزان دبیرستان های نوشهر،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله پیش بینی التزام عملی به مقررات مدرسه بر حسب باورهای غیر منطقی در دانش آموزان دبیرستان های نوشهر :

تعداد صفحات:۱۲
چکیده:
این پژوهش با هدف پیش بینی التزام عملی به مقررات مدرسه بر حسب باورهای غیر منطقی در دانش آموزان دبیرستان های نوشهر انجام شده است. جامعه آماری آن شامل کلیه دانش آموزان دختر دبیرستان های شهرستان نوشهر در سال تحصیلی ۹۲-۱۳۹۱ بوده که از میان آنها ۲۹۹ دانش آموز بر حسب جدول مورگان وجرسی به صورت نمونه گیری تصادفی طبقه ای به عنوان نمونه تحقیق انتخاب شده اند. ابزارهای این مطالعه را پرسشنامه باورهای غیر منطقی جونز و مقیاس محقق ساخته التزام عملی به مقررات مدرسه تشکیل داه اند. به منظور تحلیل نتایج از رگرسیون چند متغیره و تحلیل واریانس تک متغیره استفاده شده است. نتایج پژوهش نشان داد که بین نمره کل باورهای غیر منطقی و تمام خرده مقیاس های آن با چهار مؤلفه ی التزام عملی به مقررات مدرسه رابطه ی معناداری وجود دارد. تحلیل رگرسیون گام به گام که به تفکیک برای التزام عملی به مقررات مدرسه، تکالیف درسی، نظم، ترس و تنبیه و مؤلفه های نه گانه ی باورهای غیر منطقی انجام شده بود، حاکی از آن بود که بهترین متغیر پیش بینی کننده التزام عملی به مقررات مدرسه، نگرانی زیاد توام با اضطراب، انتظار بالا از خود، واکنش به ناکامی، وابستگی و بی مسئولیتی عاطفی و درماندگی نسبت به تغییر و اجتناب از مشکلات است.همچنین، بین بعضی از مولفه های التزام عملی به مقررات مدرسه و نیز باورهای غیر منطقی بر حسب رشته و پایه تحصیلی دانش آموزان تفاوت معنی داری وجود داشته است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.