مقاله تاثیر ویژگی های شخصیتی مصرف کنندگان بر شخصیت برند و وفاداری برند (مطالعه موردی: مصرف کنندگان پوشاک هاکوپیان)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تاثیر ویژگی های شخصیتی مصرف کنندگان بر شخصیت برند و وفاداری برند (مطالعه موردی: مصرف کنندگان پوشاک هاکوپیان) دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تاثیر ویژگی های شخصیتی مصرف کنندگان بر شخصیت برند و وفاداری برند (مطالعه موردی: مصرف کنندگان پوشاک هاکوپیان)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تاثیر ویژگی های شخصیتی مصرف کنندگان بر شخصیت برند و وفاداری برند (مطالعه موردی: مصرف کنندگان پوشاک هاکوپیان)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تاثیر ویژگی های شخصیتی مصرف کنندگان بر شخصیت برند و وفاداری برند (مطالعه موردی: مصرف کنندگان پوشاک هاکوپیان) :

تعداد صفحات:۱۸
چکیده:
ویژگی های شخصیتی مشتریان به عنوان یکی از مهمترین ابعاد روانشناختی انسان، می تواند میزان گرایش آنان را به برند های مختلف تحت تاثیر قرار دهد. از همین روی امروزه برند ها نیز به دنبال آن هستند تا با شناخت نسبت به این ویژگی منحصر به فرد در انسان، وفاداری آنان را بیش از پیش به خود جلب نمایند. هدف اصلی پژوهش حاضر این است تا دریابد مشتریان با توجه به خصوصیات روانشناسی که دارند چه شخصیتی را از برند مورد نظر در ذهن خود ایجاد خواهند کرد و این شخصیت ایجاد شده چه تاثیری بر وفاداری آنها به برند مذکور دارد. از این رو پوشاک هاکوپیان به عنوان یکی از مطرح ترین برند های پوشاک ایرانی به عنوان مطالعه موردی مورد بررسی قرارگرفته است. جامعه آماری این تحقیق را تمام مشتریان هاکوپیان در شهر شیراز تشکیل می دهد. در این تحقیق برای جمع آوری داده ها از ابزار پرسشنامه با طیف لیکرت استفاده شده که به دلیل نامحدود بودن جامعه آماری در میان ۴۰۰ نفر از مشتریان هاکوپیان در شیراز به شیوه تصادفی توزیع گردید. پرسشنامه مورد استفاده در این تحقیق دارای ۶۳ گویه میباشد که برای اندازه گیری ۱۱ متغیر مورد استفاده قرار میگیرد. برای توصیف داده ها از آمار توصیفی، به منظور تحلیل داده ها و برای آزمون فرضیه های تحقیق از تکنیک معادلات ساختاری استفاده شده است، نتایج حاصل از تجزیه و تحلیل فرضیات نشان داد که از میان ابعاد پنچ گانه شخصیتی مشتریان تنها ویژگی های روان رنجوری (به طور منفی)، سازگاری و وظیفه شناسی (به طور مثبت) بر شخصیت برند تاثیر گذار هستند، از طرفی مشخص شد که میان وفاداری برند و ابعاد شخصیتی مشتریان به غیر بعد برونگرایی ارتباط معناداری وجود دارد. در نهایت پژوهش حاضر نشان داد که شخصیتی که از برند در ذهن مشتریان ایجاد شده است بر وفاداری آن ها به برند مورد نظر تاثیر مثبتی خواهد گذاشت.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.