مقاله توسعه تدریجی پیچیدگی شناختی یادگیرندگان از طریق سه درس خواندن، ریاضیات، و علوم تجربی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله توسعه تدریجی پیچیدگی شناختی یادگیرندگان از طریق سه درس خواندن، ریاضیات، و علوم تجربی دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله توسعه تدریجی پیچیدگی شناختی یادگیرندگان از طریق سه درس خواندن، ریاضیات، و علوم تجربی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله توسعه تدریجی پیچیدگی شناختی یادگیرندگان از طریق سه درس خواندن، ریاضیات، و علوم تجربی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله توسعه تدریجی پیچیدگی شناختی یادگیرندگان از طریق سه درس خواندن، ریاضیات، و علوم تجربی :

تعداد صفحات:۸
چکیده:
هدف از این مقاله، معرفی رویکردی برای توسعه تدریجی پیچیدگی شناختی یادگیرندگان از طریق برنامه درسی است. رشد شناختی یادگیرندگان از طریق درگیری شناختی و تفکر پیچیده حاصل می شود. با توجه به اینکه توسعه پیچیدگی شناختی به یکباره ممکن نیست، در این مقاله به معرفی شیوه ای رداختیم که در آن معلمان می توانند بر اساس استانداردهای ارزیابی پیچیدگی شناختی آموزش و پرورش فلوریدا، فعالیت هایی با سه سطح پیچیدگی طراحی کرده و به تدریج اجرا کنند. این شیوه می تواند راهنمای عمل معلمان و برنامه ریزان درسی باشد تا بر اساس آن به طراحی فرصت های یادگیری مناسب جهت توسعه پیچیدگی شناختی یادگیرندگان بپردازند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.