مقاله بررسی و تحلیل تاثیر ضریب درگ و زاویه نصب بال در طول باند برخاستن


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی و تحلیل تاثیر ضریب درگ و زاویه نصب بال در طول باند برخاستن دارای ۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی و تحلیل تاثیر ضریب درگ و زاویه نصب بال در طول باند برخاستن  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی و تحلیل تاثیر ضریب درگ و زاویه نصب بال در طول باند برخاستن،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی و تحلیل تاثیر ضریب درگ و زاویه نصب بال در طول باند برخاستن :

تعداد صفحات:۶
چکیده:
درطراحی هواپیما همواره باید به دنبال راهکارهایی بود که هم بتواند شرایط لازم برای الزامات خواسته شده را به بهترین نحو انجام دهد وهم از لحاظ ویژگی ظاهری،محیطی و هزینه شرایط مطلوبی را بوحود اورد.یکی از این راهکارها انتخاب مناسب ایرفویل بال می باشد به گونه ایی که علاوه برایجاد پارمتر های مناسب پروازی، تغییراتی را بر روی شرایط محیطی مورد نیاز ازجمله طول باندبرخاستن انجام دهد.در این مقاله سه ایرفویل ۲۴۲۲،۲۴۲۲،۲۴۱۲ ازسری ایرفویل های ناکا را بااستفاده از نرم افزار تحلیلی اکسفر ۵ مورد بررسی قرار داده ایم.نتایج تحلیل نشان می دهند که بدون تغییر در پارامتر هایی چون نوع موتور،وزن هواپیماو; می توانیم با انتخاب مناسب ایرفویل، طول باند برخواستنی که متناسب با شرایط خاص هر هواپیما می باشد را طراحی کنیم.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.