حسابداری برای سودهای نهایی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 حسابداری برای سودهای نهایی دارای ۷۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد حسابداری برای سودهای نهایی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی حسابداری برای سودهای نهایی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن حسابداری برای سودهای نهایی :

مکاتبات به منظور ارائه کردن توضیحات نوشته (گزارش )‌ شده:
شرایط، توضیحات گزارش شده . توضیحات باید به سرپرست تحقیق و عملکردهای فنی – پروژه شماره ۱۳-۲۵ به آدرسی که در زیر آمده، نوشته شوند. همچنین توضیحات می توانند از طریق پست الکترونیکی director @gasb.org ارائه شوند.

گزارش دولتی: بورد، گزارش دولتی را در مورد موضوعاتی که در این ارائه طرح نشان داده شده اند جدول بندی (یا زمان بندی ) نکرده است.
فایل های دولتی: توضیحات گزارش شده، قسمتی از فایل دولتی بورد خواهند شد و برای بازرسی در دفاتر بورد در دسترس خواهند بود. کپی از این مطالب ممکن است در ازای نرخ (هزینه ) مشخصی بدست بیاید.

سفارش ها:
هر شخص یا سازمانی ممکن است یک فتوکپی از این طرح ارائه شده – بنابر تقاضا و بدون هزینه تا تاریخ ۱۱ مارس ۲۰۰۵ از طریق مکاتبه یا تماس با دفتر سفارشات GABS دریافت کند. به منظور کسب اطلاعات در مورد هزینه ها – برای کپی های اضافی و کپی هایی که بعد از این تاریخ درخواست میشوند لطفاً با دفتر قبول سفارشات در آدرسی که در زیر نشان داده شده تماس بگیرید.
بود استانداردهای حسابداری دولتی

۴-۱- خیابان مریت – کوچه هفتم
صندوق پستی ۵۱۱۶- ۶۸۵۶
شماره تماس: ۰۶۵۹-۷۴۸-۸۰۰-۱
لطفاً کدپستی: ۶۰GE را برای تولیدات ما بخواهید.

همچنین اعلامیه های GABS در وب سایت www.gasb.org ممکن است سفارش بدهند.
حق کپی با بورد استانداردهای حسابداری دولتی در سال ۲۰۰۴ است. کلیه حقوق محفوظ می باشد. حق استفاده از کپی ، از این کار، فقط برای استفاده شخصی یا درون سازمانی است و فروش یا انتشارات آن ممنوع می باشد. هر کپی دارای خط اعتباری زیر می باشد:
حق چاپ و تکثیر – ۲۰۰۴ از طریق بورد استانداردهای حسابداری دولتی می باشد. کلیه حقوق محفوظ می باشد و بدون اجازه ممنوع می باشد.

قابل توجه گیرنده – طرح ارائه شده:
بورد استانداردهای حسابداری دولتی به منظور پیشرفت استانداردهای دولت و حسابداری دولتی محلی و گزارش های مالی مسئول است. برای آنکه (a به اطلاعات مفید برای کاربران گزارش های مالی منجر خواهد شد و (b محکوم را که شامل ناشران – شنوندگان و کاربران گزارش های مالی هستند. هدایت و آموزش می دهد.

مراحل فرآیند هزینه، که ما قبل از توزیع استانداردهایمان بررسی کردیم، طراحی می شوند تا کمک به مشارکت عمومی بورد در فرایند تنظیم استانداردها کنند. بعنوان قسمتی از فرآیند هزینه ،‌ما این چهارمین تنظیم طرح ارائه شده صورتحساب پیشنهادی در حسابداری را برای سودهای پایانی بیان می کنیم. این صورتحساب پیشنهادی بر راهنمای مربوط به سودهای پایانی خاص ارجحیت خواهد داشت که شامل انجمن ملی در ۸ توضیح حسابداری دولتی با عنوان موضوعات خاص حقوق بازنشستگی همانطوریکه بهبود یافت، میشود و در جایگاه خودش شرایط اندازه گیری تشخیص و آشکارسازی را برای تمام اشکال سودهای پایانی ایجاد خواهد کرد.

ما نظرات شما را در تمام موضوعات این صورت حساب پیشنهادی – که در قسمت بعدی درج شده خواستاریم. چون این صورتحساب پیشنهادی،‌ممکن است قبل از اینکه بعنوان صورت حساب نهایی در آورده شود، کاهش یابد و مهم است که شما در تمام جنبه هایی که موافق هستید به همان نسبت که مخالف هستید اظهارنظر کنید. به منظور آسان کردن تجزیه و تحلیل ‌از توضیحات نامه ها (یا مراسله ها ) بهتر است هر وقت دلایل دیدگاه هایتان را بیان می کنید، شامل پیشنهادهایی باشد که معتقدید باید بررسی شوند.
موضوع:
پاراگراف ۸ این صورت حساب پیشنهادی ، شرایط اندازه گیری در مورد سودهای مربوط به مراقبت های بهداشتی را توضیح می دهد که شامل سودهای مهمی می باشد که تحت عمل یکپارچگی تطبیق بودجه چند هدمن (COBRA) بوجود می آید. و این از طریق سود مشخص شده حقوق بازنشستگی یا دیگر طرح مزایای کارمندان سابق ایجاد نمی شود. تحت عنوان این طرح پیشنهادی – کارمندی که سود نهایی را در شکل سودهای مراقبت بهداشتی، در گروهی که شامل کارمندان فعال می باشد، عنوان می‌کند، نیاز دارد قیمت مراقبت بهداشتی برای کارمندان نهایی را از قیمت کارمندان فعال در گروه جدا کند. طرح پیشنهادی به چنین سودهای نیاز خواهد داشت تا براساس قیمت کل مطالبه پیش بینی شده ( یا قیمت تقریبی بیشتر که با سن تطبیق داده شده ،‌برای کارمندان نهایی اندازه گیری شود. این شرایط ، مانند همه تدارکات، صورت حساب پیشنهادی، نیاز ندارد برای آیتم های بی اهمیت به کار برده شود.

روش اندازه گیری پیشنهادی بستگی به روش اندازه گیری مراقبت های بهداشتی دارد که بعنوان قسمتی دیگر از طرح سود کارمندان سابق (OPEB) – طبق صورت حساب شماره ۴۵ – با عنوان حسابداری و گزارش مالی توسط کارمندان درباره سودهای کارمندان سابق بجز حقوق بازنشستگی پیش بینی می شود.
آیا با روش پیشنهادی بورد موافقید؟ چرا بله و چرا نه؟ اگر نه، چه راه حلی را پیشنهاد می کنید و چرا؟ (پاراگراف ۸ و ۲۹ از طرح ارائه شده را ببینید که شامل بنیان و اساس بورد، در نتایج اش برای توضیح این مسئله است.

خلاصه :
این صورت حساب پیشنهادی، استانداردهای حسابداری برای سودهای نهایی را بوجود می آورد.
* شرایط تشخیص:
در صورت حساب های مالی که بر پایه بهره حسابداری درست می شوند، کارمندان نیاز دارند وقتی پیشنهاد پذیرفته میشود، بدهی و هزینه را به ازای سودهای پایانی ارادی (مثلاً محرک های اولیه بازنشستگی) تشخیص دهند. بدهی و هزینه برای سودهای پایانی غیر ارادی (مثلاً سودهای تفکیک و جداسازی) باید زمانی تشخیص داده شوند که طرح پایانی ، بوسیله اشخاص با صلاحیت که دولت را مقید به طرح می کنند و آن طرح به کارمندان انتقال داده می شود. تصویب شود. برای این اهداف،‌طرح پایانی غیرارادی بعنوان طرحی توصیف میشود که : (a حداقل ،‌تعداد کارمندانی که باید خاتمه داده شوند – طبقه بندی های شغلی یا عملکردهایی که مؤثر خواهند بود و مکان آنها و زمانی که خاتمه ها را انتظار می رود روی دهند، شناسایی می کند و (b شرایط سودهای پایانی را با جزئیات کافی به منظور قادرساختن کارمندان برای تعیین نوع و مقدار سودهایی که دریافت خواهند کرد – در صورتی که آنها بطور غیر ارادی، نیاز به کارمندانی داشته باشد که سرویس آینده را بعد از حداقل زمان اخطاریه برحسب سودهای دریافتی عرضه کنند، کارمند نیاز خواهد داشت تا بدهی و هزینه سودهای پایانی غیر ارادی را به صورت مالیات زمان سرویس آینده‌کارمندان تایید کند.

در صورت حساب های مالی که بر پایه کاهش بهره حسابداری ایجاد میشوند،‌بدهی ها و هزینه های صرف شده برای سودهای پایانی باید تأیید شوند تا میزان بدهی ها ، بطور طبیعی همانطور که انتظار می رود با راه حل های قابل گسترش مالی موجود، تسویه شوند.

* شرایط اندازه گیری :
سودهای پایانی مربوط به مراقبت های بهداشتی بطور کلی،‌باید براساس قیمت های کل مطالبه پیش بینی شده (یا قیمت های تقریبی بیشتر (یا گرانتر ) مطالبه های مطابق با سن) برای کارمندان خاتمه یافته باشد که در جهت بررسی انجام شده در روند آتی قیمت مراقبت های بهداشتی می باشد و باید برای قیمت کنونی اشان به حساب آورده نشوند. علاوه بر این، برای سودهای پایانی که مربوط به مراقبت های بهداشتی نمی باشند، مقدار و زمان پرداخت ها ثابت و تعیین پذیر هستند و باید با کاهش قیمت های کنونی اشان اندازه گیری شوند. برای بقیه سودهای پایانی، کاهش (یا تخفیف) نیاز نمی باشد.

* سودهای پایانی ،‌از طریق سود تعیین شده حقوق بازنشستگی یا طرح OPEB فراهم شده اند:
بعنوان استثناء در مورد شرایط اندازه گیری و تشخیص کلی ، همانطور که در بالا توضیح داده شد، اثرات سود نهایی در قراردادهای رسمی – که سودها را از طریق سود مشخص حقوق بازنشستگی یا دیگر طرح های سود کارمندان سابق (OPEB) پیش بینی می کنند. باید محاسبه شوند و تحت شرایط صورت حساب شماره ۲۷ (یعنی حسابداری برای حقوق های بازنشستگی توسط کارمندان دولتی محلی و کشوری) یا صورت حساب شماره ۴۵ (حسابداری و گزارش مالی توسط سودهای کارمندان سابق بجز حقوق های بازنشستگی ) همانطوریکه اطلاق پذیر است گزارش شوند.

* شرایط آشکارسازی
این صورت حساب پیشنهادی برای کارمندان لازم است تا توصیفی از مقدمه سود نهایی را به همان قیمت سودهای پایانی در زمانی که کارمند موظف و متعهد میشود بیان کند در صورتیکه از جهات دیگر اطلاعات بواسطه نمایش اطلاعات در مقابل صورت حسابهای مالی قابل تشخیص هستند.

* زمان مؤثر:
شرایط برای این صورت حساب پیشنهادی باید در طی دو قسمت مؤثر باشد. برای سودهای پایانی که از طریق طرح OPEB ، سود موجود تعیین شده، قید میشود، تبصره های صورت حساب پیشنهادی نیاز خواهد بود تا بطور همزمان با شرایط صورت حساب شماره ۴۵ تکمیل شود.
برای تمام دیگر سودهای پایانی، صورت حساب پیشنهادی برای صورت حساب های مالی با در نظر گرفتن زمان های شروع بعد از ۱۵ جولای ۲۰۰۵ مؤثر خواهد بود. وسایل پیشرفت فرم های اولیه باید فراهم شود.

* تغییرات در این صورت حساب های پیشنهادی چطور موجب بهبودی گزارش مالی میشود؟ این صورت حساب پیشنهادی بر راهنمای کنونی حسابداری در انجمن ملی در خصوص ۸ توضیح حسابداری دولتی – بنام موضوعات خاص حقوق بازنشستگی ارجحیت خواهد داشت که این یک شکل از سودهای نهایی ارادی – بنام موضوعات خاص حقوق بازنشستگی ارجحیت خواهد داشت که این یک شکل از سودهای نهایی ارادی – بنام سودهای خاص پایانی – یا نمونه هایی که برای دوره کوتاه مدت پیشنهاد شده اند را نشان می دهد.

این گزارش های مالی را توسط سه مورد زیر بهبود خواهد داد: ۱- پذیرفتن تمام شرایط تشخیص سودهای پایانی ارادی همانند آنچه که در ۸ توضیح NCGA آمده و بهبود یافته اند.
۲- ایجاد راهنمای کاربردی برای سودهای پایانی غیر ارادی را در صورت حساب های مالی که بر پایه بهره (پول) حسابداری تهیه می شوند. دولت ها نیاز دارند تا برای نتایج سودهای نهایی در زمان که کارمند موظف است سودها را برای کارمندان پایانی قید کند،‌محاسبه کنند و ۳- شرح دادن موضوعات اندازه گیری بطور مفصل که مربوط به همه اشکال سودهای پایانی میشود.

بعنوان نتیجه نیاز دولت ها به محاسبه‌ سودهای پایانی مشابه در گونه های یکسان به قیاس پذیری صورتحساب های مالی افزوده خواهد شد.

** مگر اینکه در غیر اینصورت بیانیه های به کارگیری GASB برای گزارش های مالی تمام چیزهای دولتی محلی و کشوری، نشان داده شوند که شامل اهداف کلی دولت ها سود عمومی شرکت ها و مسئولان امور – سیستم های عمومی کارمندان بازنشسته – شرکت های برق و گاز – بیمارستانها و دیگر فراهم کنندگان مراقبت های بهداشتی و دانشگاهها و دانشکده ها می باشد. پاراگراف ۵ قابلیت به کاربردن این صورتحساب را شرح می دهد.

ص ۱۷
صورتحساب پیشنهادی در خصوص بورد استانداردهای حسابداری دولتی
حسابداری برای سودهای پایانی
۱۰ دسامبر ۲۰۰۴
فهرست:
– مقدمه ۲-۱
– استانداردهای حسابداری دولتی و گزارش های مالی ۱۶-۳
– گستره و توانایی بکارگیری این صورتحساب ۶-۳
– اندازه گیری و تشخیص سودهای پایانی ۱۴-۷
– اندازه گیری ۱۰-۸
– تشخیص بدهی ها و هزینه های سودهای پایانی در بهره های پول
صورتحساب های بنیادی مالی ۱۲-۱۱
– تشخیص بدهی ها و هزینه های سودهای پایانی در کاهش بهره
صورتحسابهای مالی پایه ۱۳
– نتایج سود پایانی به علت سود مشخص کارمندان طبق قراردادهای
رسمی سود کارمندان سابق ۱۴
– یادداشت آشکارسازی ها ۱۶-۱۵
– زمان مؤثر و انتقال
صورتحساب پیشنهادی در خصوص بورد استانداردهای حسابداری دولتی
حسابداری برای سودهای پایانی
۱۰ دسامبر سال ۲۰۰۴
* مقدمه:
۱- برخی دولت ها سودهای در نظر گرفته شده را برای تسریع پایان ارادی کارمند از سرویس ها تهیه می کند – گاهی اوقات به انگیزه های ابتدایی حقوق بازنشستگی مراجعه می کند که ممکن است برای یک دوره‌کوتاه مدت پیشنهاد شود یا در برخی موارد ممکن است قسمتی از پیشنهاد طولانی مدت باشد. نمونه های سودها بطور معمولی بعنوان محرک هایی برای پایان های ارادی قید می شوند که شامل پرداخت های پول نقد (در یک زمان یا مدتها) – افزایش ها برای سود مشخص شده حقوق بازنشستگی یا دیگر فرمول های سود کارمندان سابق (OPEB) و پوشش مراقبت های بهداشتی زمانی که غیر از اینها قید میشوند – می باشد.همچنین ، گاهی اوقات دولت ها ، سودها را برای کارمندان بعنوان نتیجه پایان های غیر ارادی مانند از کار بی کار شدن ها قید می کنند. نمونه های سودهای قید شده برای پایان های غیر ارادی شامل تفکیک و جداسازی – دسترسی مداوم به بیمه سلامتی از طریق طرح بیمه گروه کارمندان – مشاورین شغلی و سرویس های خارج از جایگزینی می باشد.

همچنین تداوم مراقبت های بهداشتی تحت عمل یکپارچگی تطبیق بودجه چند هدفی (COBRA) بعنوان نتیجه پایان های ارادی و غیر ارادی – در شرایط خاص پیش بینی می شود.
۲- قبل از این صورتحساب ، راهنمایی برای کارمندان دولتی حسابداری و گزارش برای سودهای پایانی به یک شکل سودهای پایانی ارادی محدود میشد – یعنی سودهای پایانی خاصی – که بعنوان آن دسته از پیشنهادها برای دوره کوتاه مدت تعریف می شوند.

هدف این صورتحساب ، بهبودی گزارش مالی از طریق نیاز دولت ها به محاسبه سودهای پایانی مشابه در حالت های یکسان – در نتیجه افزایش قیاس پذیری صورتحساب های مالی است. این کار بوسیله تهیه راهنما برای کارمندان دولتی به جهت اندازه گیری – تشخیص و گزارش بدهی ها و هزینه های مربوط به تمام سودهای پایانی صورت می پذیرد. که شامل سودهای پایانی ارادی (بدون محدودیت همچون یک دوره زمانی که طی آن سودها پیشنهاد میشوند) و سودهای پایانی غیر ارادی می باشد.
در نتیجه این صورتحساب بر راهنمای قبلی که مربوط به حسابداری برای سودهای پایانی خاصی بود ارجحیت دارد.

– استانداردهای حسابداری دولتی و گزارش های مالی (یا صورتحساب های ) مالی
– گستره و توانایی بکارگیری این صورتحساب
۳- این صورتحساب ، استانداردهای حسابداری و گزارش هالی مالی، در مورد سودهای پایانی را ایجاد می کند. همانطور که در این صورتحساب بکار رفته، سودهای پایانی ، سودهایی هستند که بوسیله‌کارفرما ها برای کارمندان تهیه می شوند، همان طور که یک انگیزه، پایان خدمات را بالا می برد یا همانند یک نتیجه ارادی پایان نخستین (یا سودهای پایانی ارادی) یا بعنوان نتیجه غیر ارادی پایان نخستین از خدمات (یا سودهای پایانی غیر ارادی) . سودهای پایانی شامل انگیزه های اولیه بازنشستگی – سودهای تفکیک و جداسازی و دیگر سودهای مربوط به پایانی می باشد.

۴- سودهای پایانی همانطور که در پاراگراف ۳ توضیح داده شدند – در ماهیت از حقوق (یا مستمری) و سودها متفاوت هستند و شامل سودهای کارمندان سابق می باشند که یک کارفرما بعنوان جبران (یا غرامت) خدمات کارمند تخصیص می دهد. بنابراین سودهای کارمندان سابق (حقوق های بازنشستگی و OPEB ) که قسمتی از جبران یا غرامتی هستن که کارفرماها در مبادله . برای خدمات دریافت شده عرضه م یکنند از حوزه این صورتحساب خارج میشوند. شرایط حسابداری در مورد حقوق های بازنشستگی و OPEB در صورتحساب های شماره ۲۷ – یعنی حسابداری برای حقوق های بازنشستگی توسط کارفرماهای دولتی محلی و کشوری – همانطور که بهبود یافته و در شماره ۴۵ یعنی حسابداری و گزارش های مالی توسط کارفرماها برای سودهای کارمندان سابق بجز حقوق های بازنشستگی – به ترتیب نشان داده می شوند.

۵- شرایط این صورتحساب ، برای صورتحساب های مالی تمام کارفرماهای دولتی محلی و کشوری به کار می روند که سودهای پایانی را قید می کند.
این صورتحساب بر پاراگراف های ۶ و ۷ و ۱۲ مربوط به انجمن ملی در حسابداری دولتی (دارای ۸ توضیح ) بنام موارد حقوق بازنشستگی خاص و اصلاح پاراگراف ۵ از ۶ توضیح NCGA به نام یادداشت های مخصوص به آشکارسازی صورتحساب های مالی – پاراگراف ۲ از صورتحساب GASB شماره ۱۰ بنام حسابداری و گزارش های مالی درباره ریسک مالی و موضوعات مربوط به بیمه – پاراگراف ۴۴ از GASB شماره ۲۵ بنام گزارش مالی مناسب برای طرح های مشخص سود حقوق بازنشستگی و یادداشت آشکارسازی ها برای طرح های مشخص بخشش و اهدا – پاورقی ۲ و پاراگراف ۳۹ از صورتحساب GASB شماره ۲۷ – پاراگراف ۸۱ از صورتحساب GASB شماره ۳۴ بنام صورتحساب های اصلی مالی و گفتگو و تجزیه و تحلیل کارفرما برای دولت های محلی و کشوری – پاراگراف ۹ و ۴۶ درباره صورتحساب GASB شماره ۴۳ بنام گزارش مالی برای طرح های سود کارمندان سابق بجز طرح های حقوق بازنشستگی – پاراگراف ۸ و ۴۰ درباره توضیح GASB شماره ۶ بنام تشخیص و اندازه گیری بدهی ها و هزینه های خاص در صورتحساب های مالی بودجه دولتی، ارجحیت دارد.

* اندازه گیری و تشخیص سودهای پایانی را بر حسب شرایط تشخیص و اندازه گیری پاراگراف ۸ ، بوسیله پاراگراف ۱۳ این صورتحساب – همانطور که قابل اعمال است و شامل قسمتی از قیمت سودهای پایانی هر کدام از تغییرات حاصله در قیمت های برآورد شده سودهای کارمندان دیگر مانند فقدان جبران (غرامت ) – در صورتی که بطور قابل اعتماد قابل اندازه گیری می باشد، محاسبه کند. به هر حال نتایج سود پایانی در قراردادهای کارفرمایان که سودهای کارمندان سابق را از طریق سود تعیین شده حقوق بازنشستگی یا طرح OPEB می کند باید بر طبق پاراگراف ۱۴ این صورتحساب محاسبه شود.

* اندازه گیری :
۸- یک کارفرما باید قیمت (مبلغ) سودهای پایانی مربوط به مراقبت های بهداشتی را از طریق محاسبه قیمت کاهش یافته کنونی از وجه های پرداختی آتی بر طبق شرایط زیر همانطور که اطلاق پذیر است، اندازه گیری کند.

a- کارفرمایی که بواسطه اینکه به کارمند اجازه می دهد تا به شرکت خود در طرح های یکسان مراقبت های بهداشتی – که کارمندان فعال را زیر پوشش می گیرد ادامه دهد و سود پایانی راقیدمی کند، باید در سودهای قید شده کارمندان پایانی و بهره وری های آنها با سودهای قید شده کارمندان فعال، به جهت اهداف اندازه گیری، تبعیض قائل شود و باید برای پرداخت های آینده کارمندان بر اساس کل مبلغ های مطالبه برنامه ریزی شده یا مبلغ های تقریبی اضافی مطالبه (مطابق با سن) برای کارمندان پایانی. طرح ریزی کند. (وجه دریافتی کارمندان برای هر دوره آتی، که سودهای پایانی مربوط به مراقبت های بهداشتی در آن قید می شود، بین مبلغ های مطالبه برنامه ریزی شده یا مبلغ های تقریبی اضافی مطالبه منطبق با سن، متفاوت است و کارمندان پایانی و وجه های دریافتی به موجب کارمندان پایانی ایجاد می شوند.

-b پیش بینی وجه های دریافتی آتی باید شامل تصویری باشد که مربوط به میزان نرخ مبلغ مراقبت های بهداشتی است چون دوره ها بوسیله استخدام کارفرماها به منظور پیش بینی سودها طی می شود.
-c مقدار تخفیف باید براساس دادن دستمزد (یا اجرت) داده شده در سود سرمایه گذاری برآورد شده، در طی زمانیکه سدها پیش بینی و قید میشوند تعیین شود در نتیجه سرمایه گذاری ها، انتظار می رود برای تهیه وجه پرداختی سودها به همراه اجرت (یا دستمزد) داده شده ( که بطور کلی شامل سرمایه گذاری های نامحدود کارفرمایان می شود) و مخلوطی از سرمایه گذاری های جاری و سرمایه گذاری هایی که انتظا ردارند به کار روند.

۹- یک کارفرما باید مبلغ سودهای پایانی را که مربوط به مراقبت های بهداشتی نیستند از طریق محاسبه مبلغ تخفیف کنونی از وجوه پرداختی آتی اندازه بگیرد در صورتی که شرایط سود یک قرارداد برای پرداخت مقادیر خاص ثابت یا تاریخ های تعیین شده ایجاد می کند. برای سودهای پایانی که مربوط به مراقبت های بهداشتی نیستند، مقدار یا زمان وجوه پرداختی سود ثابت یا تعیین شده (از قبل) نمی باشد و کاهش وجوه پرداختی آتی نه لازم نمی باشد و نه ممنوع است.

۱۰- چنانچه وجوه پرداختی آتی برای سودهای پایانی منظور نگردد – میزان تخفیف باید بوسیله دستمزد (یا اجرت) داده شده در سودهای سرمایه گذاری برآورد شده، طی زمانیکه سودها پیش بینی می شوند تعیین شود در نتیجه سرمایه گذاری ها انتظار می رود برای تهیه وجوه پرداختی سودها (که به طور کلی شامل سرمایه گذاری های نامحدود کارفرمایان می شود) به همراه دستمزد داده شده و مخلوط سرمایه گذاری های جاری و سرمایه گذاری هایی که انتظار دارند، بکار روند.
* تشخیص سود پایانی در بدهی ها و هزینه ها در بهره های پول صورت حساب های بنیادین مالی:
۱۱- کارفرما باید بدهی و هزینه را در مورد سودهای پایانی ارادی در صورت حساب های مالی تشخیص دهد تا آنها براساس بهره حسابداری، هنگامی که کارمندان پیشنهاد را قبول می کنند و مقدار آنرا می توانند حدس بزنند، درست کنند.

۱۲- کارفرما باید بدهی و هزینه را در مورد سودهای پایانی غیر ارادی، در صورتحسابهای مالی تشخیص بدهد تا آنها را براساس بهره حسابداری، زمانی که طرح پایانی ، توسط افراد با صلاحیت – برحسب استخدام کارفرما برای طرح – انتقال و طرح به کارمندان تصویب شده است.

به منظور اهداف این صورتحساب، طرح پایانی غیر ارادی ، طرحی است که :
(a حداقل تعداد کارمندانی که پایان می یابند را مشخص می کند – طبقه بندی های شغلی یا عملکردهایی که مؤثر خواهند بود مکان آنها و زمانی که پایان ها انتظار می رود روی دهند را مشخص می کند.

(b شرایط سودهای پایانی با جزئیات سودمند را ایجاد می کند تا کارمندان قادر باشند نوع و مقدار سودهایی که دریافت می کنند را در صورتی که پایان دهنده های غیر ارادی می باشند مشخص کنند.
در هر حال – چنانچه طرح پایان غیر ارادی به کارمند نیاز داشته باشد تا سرویس آتی را بعد از کمترین دوره اخطاریه برحسب سودهای پایانی دریافتی ارائه دهد بدهی و هزینه در مورد سودهای پایانی غیر ارادی باید به طور مالیات دار در طی دوره سرویس آینده مشخص شوند.
* تشخیص بدهی ها و هزینه های سودهای پایانی در کاهش بهره صورتحساب های مالی اصلی:
۱۳- در صورتحساب های مالی بودجه دولتی که براساس بهره حسابداری تهیه می شوند – بدهی ها و هزینه ها در مورد سودهای پایانی باید مشخص شوند تا به طور طبیعی، مقدار بدهی ها که پیش بینی می شود با راه حل های گسترده مالی موجود، تسویه شوند.

* نتایج سود پایانی ب سود مشخص کارمندان – طبق قراردادهای رسمی سود کارمندان سابق:
۱۴- نتایج سود پایانی در قراردادهای سود کارمندان سابق کارفرمایان موجب می شود تمام سود حقوق بازنشستگی مشخص مشخص موجود یا طرح OPEB محاسبه شوند و بر طبق شرایط صورتحساب ۲۷ یا صورتحساب ۴۵ گزارش شوند.
* یادداشت آشکارسازی ها:
۱۵- کارفرما باید در یادداشت ها – صورت حساب های مالی یک نوع از مقدمات سود پایانی را نشان دهد.
۱۶- طی زمانیکه کارفرما متعهد به سودهای پایانی می شود – مبلغ سودهای پایانی باید در یادداشت های صورت حساب های مالی – در صورتیکه اطلاعات بواسطه نمایش آنها در مقابل صورتحساب مالی قابل تشخیص هستند، نشان داده شود. برای رسیگی به این شرایط، کارفرمایی که سودهای پایانی را از طریق سود مشخص حقوق بازنشستگی یا طرح OPEB فراهم می کند باید در یادداشت های صورتحساب های مالی. تغییر در بدهی اضافه شده (بهره ) آماری برای حقوق بازنشستگی یا طرح OPEB را که نسبت دادنی به سودهای پایانی است نشان دهد.

* زمان موثر و انتقال:
۱۷- برای سودهای پایانی که از طریق سود مشخص طرح OPEB فراهم می شود، تبصرثده این صورتحساب باید همزمان با شرایط صورتحساب ۴۵-برای تمام دیگر سودهای پایانی بکار رود که شامل سودهایی می شود که از طریق سود مشخص طرح بازنشستگی فراهم می شوند. این صورتحساب برای صورت حساب های مالی در مدت دوره های شروع بعد از ۱۵ ژوئن ۲۰۰۵ مؤثر است و وسایل پیشرفت فرم های اولیه باید فراهم شود.
تبصره های این صورتحساب لزومی ندارد برای قسمت های بی اهمیت بکار برده شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.