مقاله خلاقیت و پیشرفت تحصیلی درس علوم تجربی با آموزش یادگیری مغز محور بر دانش آموزان دختر پایه چهارم ابتدایی شهرستان خواف


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله خلاقیت و پیشرفت تحصیلی درس علوم تجربی با آموزش یادگیری مغز محور بر دانش آموزان دختر پایه چهارم ابتدایی شهرستان خواف دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله خلاقیت و پیشرفت تحصیلی درس علوم تجربی با آموزش یادگیری مغز محور بر دانش آموزان دختر پایه چهارم ابتدایی شهرستان خواف  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله خلاقیت و پیشرفت تحصیلی درس علوم تجربی با آموزش یادگیری مغز محور بر دانش آموزان دختر پایه چهارم ابتدایی شهرستان خواف،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله خلاقیت و پیشرفت تحصیلی درس علوم تجربی با آموزش یادگیری مغز محور بر دانش آموزان دختر پایه چهارم ابتدایی شهرستان خواف :

تعداد صفحات:۱۳
چکیده:
یادگیری مغز محور آموزشی است که نظام یادگیری مغز را مورد تأکید قرار می دهد. آموزشی است که چگونگی دریافت، پردازش، تفسیر اطلاعات، ایجاد ارتباطات، اندوزش و به خاطر آوردن پیام ها را از سوی مغز مورد بررسی قرار می دهد. پژوهش حاضر از نوع مطالعات نیمه آزمایشی است و از طرح پیش آزمون و پس آزمون با گروه کنترل استفاده شده است. گروه نمونه در این پژوهش ۳۸ نفر دانش آموز کلاس چهارم دبستان هستند که در سال تحصیلی ۹۲-۹۱ در دبستان منطقه لاج شهرستان مشغول به تحصیل بودند. برای این پژوهش از روش نمونه گیری خوشه ای استفاده شده است و بر این اساس به صورت نیمه آزمایشی اجرا شده است. ابزار مورد استفاده در این پژوهش دو پرسشنامه خلاقیت و پیشرفت تحصیلی می باشد. اعتبار و پایایی مقیاس آزمون خلاقیت عابدی در این پژوهش، سیالی ۰/۶۹ انعطاف پذیری ۰/۴۸، ابتکار ۰/۵۳ بسط ۰/۵۸ و برای کل آزمون ۰/۷۸ در سطح ۰/۰۰۱ به دست آمد مقیاس پیشرفت تحصیلی با توجه به نظر معلمین دوره دیده این درس و متخصصین از پایایی لازم برای اندازه گیری پیشرفت علوم تجربی برخوردار است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.