مقاله تأثیر تجربیات برند در ایجاد وفاداری برند به واسطه ی رضایت و اعتماد برند (مطالعه موردی: مشتریان بیمه مسئولیت شرکت پارسیان)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تأثیر تجربیات برند در ایجاد وفاداری برند به واسطه ی رضایت و اعتماد برند (مطالعه موردی: مشتریان بیمه مسئولیت شرکت پارسیان) دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تأثیر تجربیات برند در ایجاد وفاداری برند به واسطه ی رضایت و اعتماد برند (مطالعه موردی: مشتریان بیمه مسئولیت شرکت پارسیان)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تأثیر تجربیات برند در ایجاد وفاداری برند به واسطه ی رضایت و اعتماد برند (مطالعه موردی: مشتریان بیمه مسئولیت شرکت پارسیان)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تأثیر تجربیات برند در ایجاد وفاداری برند به واسطه ی رضایت و اعتماد برند (مطالعه موردی: مشتریان بیمه مسئولیت شرکت پارسیان) :

تعداد صفحات:۲۰
چکیده:
با توجه به تنوع روزافزون که در ارائه خدمات بیمه ای ایجاد شده، هر مشتری صرف نظر از نوع خدمات با انتخاب سیل عظیمی از برندها روبرو خواهد بود، در این میان یکی از مهمترین چالشهای هر مدیر بازاریابی به دست آوردن جایگاهی مناسب در ذهن مشتریان است. به نظر می رسد در این راستا ایجاد درک صحیحی از تجربیات برند و تأثیر آن در ایجاد وفاداری برند، در تأمین مزبور موثر باشد. بنابراین تحقیق حاضر با هدف «تأثیر تجربیات برند در ایجاد وفاداری برند به واسطه رضایت و اعتماد برند» انجام شده است که از نظر هدف کاربردی بوده و براساس روش گردآوری داده ها توصیفی و از نوع پیمایشی – تحلیلی است. اطلاعات مورد نیاز در این تحقیق از طریق پرسشنامه جمع آوری گردیده است. یافته های حاصل از این تحقیق نشان داد که تجربیات برند بر رضایت، اعتماد برند و وفاداری برند تأثیر دارد و همچنین رضایت واعتماد برند بر وفاداری برد تأثیر دارد و نیز این نتایج نشان می دهد تجربیات برند در ایجاد وفاداری برند از طریق اعتماد برند و رضایت تأثیر غیرمستیم دارد که در این راستا نقش واسط اعتماد برند و رضایت نیز تأیید می شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.