مقاله تأثیر تعهد مدیریت به بازاریابی داخلی بر نگرش کارکنان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تأثیر تعهد مدیریت به بازاریابی داخلی بر نگرش کارکنان دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تأثیر تعهد مدیریت به بازاریابی داخلی بر نگرش کارکنان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تأثیر تعهد مدیریت به بازاریابی داخلی بر نگرش کارکنان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تأثیر تعهد مدیریت به بازاریابی داخلی بر نگرش کارکنان :

تعداد صفحات:۱۷
چکیده:
مهمترین سرمایه هر سازمانی، نیروی انسانی آن است. هر چه کیفیت نیروی انسانی بالاتر باشد موفقیت و بقاء سازمان بیشتر خواهد بود. یکی از مهمترین نگرش هایی که سعی در بهبود کیفی نیروی انسانی و تعدیل ارزش های افراد را دارد تعهد سازمانی است. این ما عده از طریق شیوه های بازایابی داخلی، تاثیر تعهد مدیریت به بازاریابی داخلی را بر نگرش کارکنان مورد بررسی قرار داده است. داده های پژوهش از ۲۰۱ تن از کارکنان تمام وقت هتلهای سه ستاره و بالاتر استان اصفهان جمع آوری شده است. نتایج مد سازی معادلات ساختاری نشانداده است که در صورتی که ارتباطات داخلی رسمی، ارتباطات غیررسمی را تسهیل نمایند، تعهد مدیریت به بازاریابی داخلی با شیوه های بازاریابی داخلی شامل ارتباطات داخلی رسمی و غیررسمی مرتبط است. بعلاوه، تعهد مدیریت بده بازاریدابی داخلی و ارتباطات داخلی غیررسمی بر نگرش کارکنان تاثیر دارند. ماا عه حاضر به درک عمیق تر از زنجیره داخلی خدمات سود نیز کمک کرده است –

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.