مقاله بررسی روشهای تبلیغات و مدل های کسب و کار اینترنتی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی روشهای تبلیغات و مدل های کسب و کار اینترنتی دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی روشهای تبلیغات و مدل های کسب و کار اینترنتی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی روشهای تبلیغات و مدل های کسب و کار اینترنتی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی روشهای تبلیغات و مدل های کسب و کار اینترنتی :

تعداد صفحات:۲۱
چکیده:
تبلیغات یکی از اساسی ترین عناصار بازاریابی محسوب می شود که شرکتها و سازمانهای مختلف برای معرفی محصولات و خدمات خود از آن استفاده می کنند . با ظهور روشهای مدرن تبلیغاتی در بیش از ۷۰ سال پیش، کارشاناسان این حرفه متوجه تاثیرات مستقیم آن در جامعه شدند. تاثیراتی که تصاویر روزنامه ها همه روزه آن را در ذهن مردم ایجاد میکرد. امروزه این تصاویر میتوانند روی صفحه نمایش یک کامپیوتر ظاهرشوند و حتی به شکلی زنده، به صورت متحرک و به همراه صدا نمایش داده شوند. اینترنت به عنوان بزرگترین شبکه کامپیوتری جهان، براساس عرف دسترسی آزادانه به اطلاعات ایجاد شده است؛ اما به سرعت از یک ابزار تحقیقاتی به یکی از گسترده ترین امکانات تجاری جهان مبدل گشته و شیوه های تبلیغاتی خاص خود را می طلبد. به طور کلی در هر فعالیت تبلیغی دو هدف عمده میتواند دنیال شود: اول آنکه هر تبلیغی با هدف ایجاد ارتباط و رساندن پیامی انجام شود. دوم آنکه هدف از انجام تبلیغ، فروش محصول باشد. اما یکی از وجوه ممیزه تبلیغات اینترنتی با تبلیغات سنتی در این است که امکان فروش محصولو یا خدمت را بلافاصله پس از تبلیغ و یا گاهی در حین نمایش تبلیغ فراهم می آورد. در واقع این امر امتیازی را برای این نوع از تبلیغات فراهآ می آورد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.