مقاله تاثیر هوشمند سازی مدارس بر نحوه ی تدریس دبیران علوم تجربی و یادگیری دانش آموزان پایه هفتم مدارس دخترانه شهرستان آمل


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
9 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تاثیر هوشمند سازی مدارس بر نحوه ی تدریس دبیران علوم تجربی و یادگیری دانش آموزان پایه هفتم مدارس دخترانه شهرستان آمل دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تاثیر هوشمند سازی مدارس بر نحوه ی تدریس دبیران علوم تجربی و یادگیری دانش آموزان پایه هفتم مدارس دخترانه شهرستان آمل  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تاثیر هوشمند سازی مدارس بر نحوه ی تدریس دبیران علوم تجربی و یادگیری دانش آموزان پایه هفتم مدارس دخترانه شهرستان آمل،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تاثیر هوشمند سازی مدارس بر نحوه ی تدریس دبیران علوم تجربی و یادگیری دانش آموزان پایه هفتم مدارس دخترانه شهرستان آمل :

تعداد صفحات:۱۰
چکیده:
هدف کلی این پژوهش بررسی تأثیر هوشمند سازی مدارس بر نحوه ی تدریس دبیران علوم تجربی و یادگیری دانش آموزان مدارس دخترانه پایه هفتم شهرستان آمل می باشد. جامعه آماری این پژوهش شامل کلیه دبیران علوم تجربی زن به تعداد ۲۵۷ نفر و دانش آموزان پایه هفتم دختر به تعداد ۵۶۷۸ نفر در شهرستان آمل می باشد. در این پژوهش روش تحقیق از نوع توصیفی- پیمایشی و شبه آزمایشی بوده و روش نمونه گیری برای دبیران از نوع تصادفی ساده بوده و حجم نمونه بر اساس جدول کرجسی مورگان ۱۵۵ نفر می باشد و روش نمونه گیری برای دانش آموزان از نوع نمونه در دسترس بوده که حجم نمونه بر اساس جدول قبلی ۳۰ نفر می باشد که در دو کلاس ۱۵ نفره به عنوان گروه گواه و کنترل مورد بررسی قرار می گیرند جهت بررسی نظرات و دیدگاه های دبیران در خصوص تأثیر هوشمند سازی مدارس بر نحوه ی تدریس از پرسشنامه ی محقق ساخته با مؤلفه های تعامل، انتقال اطلاعات و ارزشیابی با درجه بندی لیکرت ۵ گزینه و همچنین از آزمون ها جهت مقایسه میزان یادگیری در گروه آزمایش و کنترل استفاده شده است. جهت تجزیه و تحلیل داده ها، از روش های آمار توصیفی همچون جداول توزیع فراوانی و نمودارهای ستونی استفاده می شود و همچنین از روش های آمار توصیفی همچون جداول توزیع فراوانی و نمودارهای ستونی استفاده می شود و همچنین از روش های آمار استنباطی t تک متغیره و ضریب همبستگی پیرسون استفاده شده است. نتایج پژوهش نشان داد که هوشمندسازی مدارس بر تعامل دبیران علوم تجربی دانش آموزان مدارس دخترانه پایه هفتم شهرستان آمل تأثیر گذار است. هوشمندسازی مدارس بر نحوه انتقال اطلاعات دبیران علوم تجربی و یادگیری دانش آموزان مدارس دخترانه پایه هفتم شهرستان آمل تأثیر گذار است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.