مقاله تأثیر آموزش چندرسانه ای الکترونیکی بر یادگیری زبان فارسی در دانش آموزان پایه اول ابتدایی شهر اردبیل با تعامل جنسیت (۹۴-۱۳۹۳)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تأثیر آموزش چندرسانه ای الکترونیکی بر یادگیری زبان فارسی در دانش آموزان پایه اول ابتدایی شهر اردبیل با تعامل جنسیت (۹۴-۱۳۹۳) دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تأثیر آموزش چندرسانه ای الکترونیکی بر یادگیری زبان فارسی در دانش آموزان پایه اول ابتدایی شهر اردبیل با تعامل جنسیت (۹۴-۱۳۹۳)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تأثیر آموزش چندرسانه ای الکترونیکی بر یادگیری زبان فارسی در دانش آموزان پایه اول ابتدایی شهر اردبیل با تعامل جنسیت (۹۴-۱۳۹۳)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تأثیر آموزش چندرسانه ای الکترونیکی بر یادگیری زبان فارسی در دانش آموزان پایه اول ابتدایی شهر اردبیل با تعامل جنسیت (۹۴-۱۳۹۳) :

تعداد صفحات:۱۳
چکیده:
آموزش و یادگیری الفبای هر زبان پر اهمیت ترین موضوع و به عنوان پایه و مبنای آغاز فعالیت هر فرد درمجامع آموزشی سمی بوده و مسلم است که بدون آموزش صحیح و یادگیری دقیق آن هیچگونه یادگیریبعدی در مدرسه اتفاق نمی افتد؛ حتی فرد نمی تواند از پس وظایف شهروندی خود برآید. هدف این پژوهشمطالعه میزان اثرگذاری آموزش چند رسانه ای الکترونیکی بر میزان یادگیری حروف، صداها و کلمات در میاندانش آموزان اول ابتدایی بود. اثر جنسیت نیز به عنوان یک عامل در کنار آموزش الکنرونیکی مطالعه شد.جامعه ی مورد مطالعه در این پژوهش ۸۵ نفر از دانش آموزان پایه اول ابتدایی شهر اردبیل بودند که با روشنمونه گیری ساده ۳۶ نفر (+ – ۱ انحراف استاندارد) به عنوان نمونه انتخاب شدند. برای گردآوری دادها ازمقیاس یادگیری حروف صدا، محقق ساخته، استفاده شد که در آن معلم درباره ی میزان یادگیری دانش آموز اظهار نظر می کرد. سپس با روش آنالیز واریانس مختلط با نرم افزا SYSTSTE داده ها تحلیل شد. یافته هانشان دادند که عامل آموزش الکترونیکی به تنهایی با اثر ۰۸۶ و عامل آموزش الکترونیکی در تعامل باجنسیت با اثر ۰۷۷ بر یادگیری زبان فارسی تأثیر معنادار دارد؛ اما جنسیت به تنهایی با اثر ۰۰۸ تأثیرمعناداری بر یادگیری زبان فارسی ندارد. د نتیجه توصیه شد در محیط های یادگیری از آموزش های تعاملی،بازی محور و مشا کتی با محوریت آموزش الکترونیکی (چند رسانه ای) استفاده شود و اگر قرار بر این بود کهبین فعال بودن مدرس و یادگیرنده یکی انتخاب شود، فعال بودن مدرس ترجیح داده شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.