مقاله تأثیر قابلیت بازاریابی تخصصی بر ارزش ویژه برند (مطالعه موردی:شرکت اسنوا)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تأثیر قابلیت بازاریابی تخصصی بر ارزش ویژه برند (مطالعه موردی:شرکت اسنوا) دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تأثیر قابلیت بازاریابی تخصصی بر ارزش ویژه برند (مطالعه موردی:شرکت اسنوا)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تأثیر قابلیت بازاریابی تخصصی بر ارزش ویژه برند (مطالعه موردی:شرکت اسنوا)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تأثیر قابلیت بازاریابی تخصصی بر ارزش ویژه برند (مطالعه موردی:شرکت اسنوا) :

تعداد صفحات:۱۷
چکیده:
شرکت ها دریافته اند که هزینه جذب مشتریان جدید پنج برابر هزینه حفظ مشتریان کنونی است و از دست دادن یک مشتری تنها از دست دادن یک قلم فروش نیست بلکه فراتر از آن به معنی از دست دادن کل جریان خریدهایی که مشتری می توانسته است در طول زندگی انجام دهد. ارزش ویژه برند از جمله دارایی های نامشهود هر شرکت است که منبع بالاتری از ارزشهاست . هدف از این تحقیق، بررسی تأثیر قابلیت بازاریابی بر ارزش ویژه برند و چهار برند ارزش ویژه برند (آگاهی از برند، تداعی برند، کیفیت درک شده و وفاداری به برند) می باشد. این پژوهش از نظر روش، توصیفی و از نوع همبستگی و مطالعات کتابخانه ای محسوب می شود. جامعه آماری این تحقیق تعداد ۹۲ نفر از کارکنان شرکت اسنوا می باشد که به صورت سرشماری انتخاب شدند و از پرسشنامه محقق ساخته برای جمع آوری داده ها استفاده شد و نرخ بازگشت ۹۲% می باشد. پایایی پرسشنامه براساس نمونه اولیه برابر ۰/۸۲= بدست آمد. نتایج تحقیق نشان داد که قابلیت بازاریابی تخصصی بر ارزش ویژه برند و آگاهی از برند، تداعی برند، کیفیت درک شده و وفاداری به برند تأثیر مثبت می گذارند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.