مقاله تأثیر آموزش مفاهیم علوم اجتماعی با استفاده از شیوه های آموزش الکترونیکی بر یادگیری دانش آموزان پسر پایه سوم دبیرستان ناحیه یک شهرستان ارومیه


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تأثیر آموزش مفاهیم علوم اجتماعی با استفاده از شیوه های آموزش الکترونیکی بر یادگیری دانش آموزان پسر پایه سوم دبیرستان ناحیه یک شهرستان ارومیه دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تأثیر آموزش مفاهیم علوم اجتماعی با استفاده از شیوه های آموزش الکترونیکی بر یادگیری دانش آموزان پسر پایه سوم دبیرستان ناحیه یک شهرستان ارومیه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تأثیر آموزش مفاهیم علوم اجتماعی با استفاده از شیوه های آموزش الکترونیکی بر یادگیری دانش آموزان پسر پایه سوم دبیرستان ناحیه یک شهرستان ارومیه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تأثیر آموزش مفاهیم علوم اجتماعی با استفاده از شیوه های آموزش الکترونیکی بر یادگیری دانش آموزان پسر پایه سوم دبیرستان ناحیه یک شهرستان ارومیه :

تعداد صفحات:۱۰
چکیده:
پیشرفت تکنولوژی در جهان امروز باعث به وجود آمدن برخی تحولات در امور شده است . یکی از تحولات به وجود آمده، درحوزه آموزش و پرورش است که با فراگیر شدن لوازم ارتباطی الکترونیکی شرایطی به وجود آمده است که در آن میتوانبرای انتقال دانش و برخی مفاهیمی که دارای پیچیدگی است از روشهای نوین بهره گرفت و نتایج بهتری کسب کرد . دراین مطالعه هدف اصلی تدریس کتاب مطالعات اجتماعی دوره دوم متوسطه با استفاده از تولید محتوای الکترونیکی و تأثیر آنبر یادگیری دانشآموزان پسر پایه سوم دبیرستان ناحیه یک شهرستان ارومیه است. پژوهش حاضر از لحاظ هدف و ماهیتمسئله از نوع تحقیقات کاربردی است. جامعه آماری مورد بحث در این پژوهش تمامی پسران شاغل به تحصیل در دوره سوممتوسطه ناحیه یک شهرستان ارومیه در سال تحصیلی ۱۳۹۲ – ۱۳۹۳ است که طبق اعلام بانک دادههای سازمانآموزشوپرورش ۱۴۰۰ نفر می باشند . در این تحقیق با توجه به اهداف کلی و ویژه که میخواهیم تأثیر آموزش علوم اجتماعیبا استفاده از تولید محتوای الکترونیکی را موردمطالعه قرار دهیم دانش آموزان به روش شبه آزمایشی از دو مدرسه انتخابشده اند. یک کلاس شامل ۳۰ دانشآموز پسر از مدرسه هوشمند به عنوان گروه شاهد و یک کلاس ۳۱ نفره از مدرسه غیرهوشمند به عنوان گروه کنترل انتخاب شده اند. با توجه به نتایج به دست آمده می توان چنین نتیجه گیری نمود که ابتدا هردو گروه کنترل و مشاهده در یک سطح آموزشی بوده و نتایج پیش آزمون آنها با یکدیگر تفاوت معناداری نداشته است ولیآموزش مفاهیم علوم اجتماعی باعث افزایش سطح علمی آنها شده و از سویی دیگر نتایج نشان میدهد که آموزش با تولیدمحتوای الکترونیکی با عث پیشرفت تحصیلی بیشتری دردانش آموزان می شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.