مقاله تأثیر بازخورد ارزیابی تشخیصی معلم بر خودکارآمدی دانش آموزان در درس علوم ناحیه یک ارومیه


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تأثیر بازخورد ارزیابی تشخیصی معلم بر خودکارآمدی دانش آموزان در درس علوم ناحیه یک ارومیه دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تأثیر بازخورد ارزیابی تشخیصی معلم بر خودکارآمدی دانش آموزان در درس علوم ناحیه یک ارومیه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تأثیر بازخورد ارزیابی تشخیصی معلم بر خودکارآمدی دانش آموزان در درس علوم ناحیه یک ارومیه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تأثیر بازخورد ارزیابی تشخیصی معلم بر خودکارآمدی دانش آموزان در درس علوم ناحیه یک ارومیه :

تعداد صفحات:۹
چکیده:
هدف از این پژوهش بررسی تأثیر بازخورد ارزیابی تشخیصی معلم بر خودکارآمدی دانش آموزان در درس علوم است .بدین منظور یک کلاس ۲۱ نفره به عنوان گروه آزمایش و یک کلاس ۲۰ نفره به عنوان گروه کنترل انتخاب شده است.پس از آن برنامه آموزشی با شیوهی ارائه بازخورد به دانش آموزان طی ۳ هفتهی ، ۳ جلسهای ، ۴۵ دقیقه ای به گروهآزمایش ارائه گردید . در این پژوهش از پرسشنامه خودکارآمدی تحصیلی شرر استفاده گردیده است واز این ابزار به عنوانپیش آزمون برای اجرا در دو گروه استفاده شد . پس از ارائه توضیحات لازم در خصوص ارائه بازخورد و انواع آن به معلم ،گروه آزمایش حدود ۳ هفته بازخورد معلم را دریافت کردند ولی گروه کنترل در این مدت بازخوردی دریافت نکردند . پس ازخاتمه دوره ، پس آزمونهای خودکارآمدی در درس علوم بر هر دو گروه (آزمایش و کنترل) مجددا اجرا شد . نتایج نشانداد که در پس آزمون تفاوت معنی داری بین دو گروه مشاهده می شود که این تفاوت به نفع گروه آزمایش است. یعنی میزانخودکارآمدی در پس آزمون گروه آزمایش بیشتر دیده می شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.