مقاله بررسی تجربی تداخل جریان و رفتار آیرودینامیکی سه سیلندر مربعی در آرایش خطی تحت جریان عرضی وزوایای برخورد متفاوت


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی تجربی تداخل جریان و رفتار آیرودینامیکی سه سیلندر مربعی در آرایش خطی تحت جریان عرضی وزوایای برخورد متفاوت دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی تجربی تداخل جریان و رفتار آیرودینامیکی سه سیلندر مربعی در آرایش خطی تحت جریان عرضی وزوایای برخورد متفاوت  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تجربی تداخل جریان و رفتار آیرودینامیکی سه سیلندر مربعی در آرایش خطی تحت جریان عرضی وزوایای برخورد متفاوت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی تجربی تداخل جریان و رفتار آیرودینامیکی سه سیلندر مربعی در آرایش خطی تحت جریان عرضی وزوایای برخورد متفاوت :

تعداد صفحات:۲۰
چکیده:
در این تحقیق آزمایشات تونل باد جهت اندازه گیری حداقل های مربوطه به ثابت های نیرو در سه سیلندر با مقطع مربعی با اضلاع یکسان تحت آرایش خطی داخل جریان عرضی قرار گرفته اند، این آزمایشات در عدد رینلدز زیر بحرانی ۴ ۱۰×۵/۰۶ انجام می گیرند.فشار روی سطح سیلندر ها با استفاده از مبدل الکترونیکی فشار اندازه گیری شده است که در ۰ زاویه برخورد مختلف از بازه ۱الی ۰۱ درجه و نسبت فضادهی ۳ برابر با طول ضلع مربع انجام گرفته است.از جمله موارد مورد استفاده سازه های چندسیلندری میتوان به آسمان خراش ها،دودکش ها،سیستمهای خنک کننده راکتورهای هسته ای،سازه های ساحلی، لوله های مبدل گرما،وغیره اشاره کرد که امکان مدل سازی جریان عبوری از این سازه ها تنها باآرایه های چندسیلندری تحت جریان عرضی ممکن است. تحقیق بر روی سیستم های ۳ سیلندری کمک میکند تا جریان های پیچیده تر در آرایه هایی با سیلندرهای گسترده تر شناسایی شوند.برای چیدمان فعلی مشاهده میشود که وقتی سیلندرها درحالت ۱= هستند اثر تداخل جریان میان سیلندرها ضعیف شده و توزیع ضریب فشار برروی سطح سیلندر بالادست تقریبا مشابه یک تک سیلندر می گردد که مطابقت خوبی با نتایج گزارش شده توسط آتسوکی وهمکارانش برای یک تک سیلندر که در۴ ۱۰×۷=Re اندازه گیری شده بود نشان میدهد. درچیدمان خطی به طورکلی ضریب پسا میانگین سیلندر بالادست بزرگتر ازسیلندرهای میانی و پایین دست می باشد،همچنین باافزایش مقدار ضرایب پسامیانگین همه سیلندرها افزایش می یابد تغییرات a شدیدا برروی الگوی جریان اطراف سیلندرها وضرایب آیرودینامیکی تأثیر می گذارد بعلاوه تقریبا باافزایش مقدار ، اثرات تداخل جریان بین سیلندرها افزایش می یابد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.