مقاله بررسی میزان آشنایی و حمایت مدیران ارشد در پذیرش مهندسی مجدد فرایندهای سازمانی (مطالعه موردی آموزش و پرورش شهرستان عسلویه)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی میزان آشنایی و حمایت مدیران ارشد در پذیرش مهندسی مجدد فرایندهای سازمانی (مطالعه موردی آموزش و پرورش شهرستان عسلویه) دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی میزان آشنایی و حمایت مدیران ارشد در پذیرش مهندسی مجدد فرایندهای سازمانی (مطالعه موردی آموزش و پرورش شهرستان عسلویه)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی میزان آشنایی و حمایت مدیران ارشد در پذیرش مهندسی مجدد فرایندهای سازمانی (مطالعه موردی آموزش و پرورش شهرستان عسلویه)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی میزان آشنایی و حمایت مدیران ارشد در پذیرش مهندسی مجدد فرایندهای سازمانی (مطالعه موردی آموزش و پرورش شهرستان عسلویه) :

تعداد صفحات:۱۰
چکیده:
هدف از این تحقیق بررسی میزان آشنایی و حمایت مدیران ارشد در اجرای موفق مهندسی مجدد فرایندهای سازمانی است. روش تحقیق در این پژوهش توصیفی از نوع همبستگی است، جامعه آماری در این پژوهش کلیه مدیران و معاونان سازمان آموزش و پرورش شهرستان عسلویه در سال تحصیلی (۹۳۰۹۲) که در مجموع ۱۱۵ نفر بودند، مورد سنجش و ارزیابی قرار گرفتند. اطلاعات از طریق پرسشنامه محقق ساخته با ضریب آلفای کرانباخ ۸۳% مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. برای تجزیه و تحلیل اطلاعات در بخش توصیفی از فراوانی، میانگین، انحراف معیار و در بخش استنباطی از آزمون های تحلیل رگرسیون چندگانه، ضریب همبستگی پیرسون، آزمون t برای گروه های مستقل، تحلیل واریانس یکراهه استفاده گردید. نتایج حاصله نشان داد بین میزان آشنایی و حمایت مدیران ارشد، سابقه مدیریتی و پذیرش مهندسی مجدد رابطه معنی داری (P<0/001) وجود دارد. بین نگرش معاونین مدیران، برگزاری کلاس های آموزشی و پذیرش مهندسی مجدد رابطه معنی داری (P<0/001) وجود دارد. بین دستوری بودن طرح و پذیرش مهندسی مجدد رابطه معنی داری (P<0/001) وجود دارد. بین ازمودنی ها از لحاظ پذیرش مهندسی مجدد فرایندهای سازمان بر حسب وضعیت تأهل، سن، رشته تحصیلی، پست سازمانی و تحصیلات آنان تفاوت معنی دار وجود ندارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.