مقاله بررسی رابطه ی قابلیت های بازاریابی، نوآوری و یادگیری با عملکرد سازمان (مورد مطالعه: شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی رابطه ی قابلیت های بازاریابی، نوآوری و یادگیری با عملکرد سازمان (مورد مطالعه: شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران) دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی رابطه ی قابلیت های بازاریابی، نوآوری و یادگیری با عملکرد سازمان (مورد مطالعه: شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی رابطه ی قابلیت های بازاریابی، نوآوری و یادگیری با عملکرد سازمان (مورد مطالعه: شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی رابطه ی قابلیت های بازاریابی، نوآوری و یادگیری با عملکرد سازمان (مورد مطالعه: شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران) :

تعداد صفحات:۲۱
چکیده:
از دهه ی ۱۹۹۶، مسائل تئوریک و عملی مرتبط با قابلیتهای سازمانی، تمرکز اصلی تحقیق در مورد بازاریابی بوده است. بعلاوه، به طور همزمان توجه چندانی به محیط صنعتی و توسعه ی داخلی قابلیت رقابتی قابلیتهای یادگیری، نوآوری و مکمل نشده است درک مدیر در مورد محیط صنعتی ای که در آن قرار گرفته است . این امکان را برایش فراهم می کند. همچین در حالیکه موسسات اقتصادی جدیدتر و عرضه بهتر و سریعتر آنها به بازار نسبت به رقبایشان برخورداند ممکن است در بلندمدت برتر برخودارند. هدف از پژوهش حاضر بررسی رابطه ی بین قابلیت هی بازاریابی، نوآوری و یادگیری با عملکرد سازمان در شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران می باشد جامعه آماری ما تعداد ۳۵۰ نفر از کارکنان و مدیران شرکت براساس نمونه گیری تصادفی است. برای بررسی متغیرهای تحقیق براساس یک مدل مفهومی تعداد ۴ فرضیه با استفاده از آزمون های همبستگی، رگرسیون، مدل مفهومی تعداد ۴ فرضیه با استفاده از آزمونهای همبستگی، رگرسیون، تحلیل واریانس و تحلیل ساختاری مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت.نتایج نشان داد که به جز قابلیت نوآری، هر کدام ازمتغیرهای قابلیتهای بازاریابی، قابلیت یادگیری و مکمل این قابلیت ها با عملکرد سازمان رابطه ی مثبت و معنی داری دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.