مقاله بررسی رضایت زیاندیدگان از مدیریت پرداخت خسارت با تأکید بر بیمه شخصثالث در شرکت بیمه ایران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی رضایت زیاندیدگان از مدیریت پرداخت خسارت با تأکید بر بیمه شخصثالث در شرکت بیمه ایران دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی رضایت زیاندیدگان از مدیریت پرداخت خسارت با تأکید بر بیمه شخصثالث در شرکت بیمه ایران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی رضایت زیاندیدگان از مدیریت پرداخت خسارت با تأکید بر بیمه شخصثالث در شرکت بیمه ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی رضایت زیاندیدگان از مدیریت پرداخت خسارت با تأکید بر بیمه شخصثالث در شرکت بیمه ایران :

تعداد صفحات:۸
چکیده:
دیریت پرداخت خسارت مکانیزمی )یا خدمتی( برای انتقال ریسکهای معین خسارتهای مالی، در قبال پرداخت مبلغ توافق شده به شخصی است که بیمه گر خوانده میشود. در این راستا برنامه ریزی استراتژیک در راستای مدیریت پرداخت خسارت به منظور جلب رضایت زیاندیدگان به منزله یک سلاح و ابزار جدیدی برای فعالیت در جهان معاصر محسوب میشود که عدماستفاده از آن انزوا و در نهایت حذف شدن از جامعه جهانی را به دنبال خواهاد داشات. از طرفی شرایط نا مطمئن محیطی و قواعد بازی به حدی بیرحم، پیچیده و پویاست که سازمانها دیگر نمیتوانند با تغییرات سطحی و ظاهری در ساختارها، روشها و سیستمها حیات بلندمدت خود را تضمین کنند. بنابراین تسقی حاضر با هدف سنجش میزان تأثیر مدیریت پرداخت خسارتبر رضایت زیاندیدگان در شرکت بیمه ایران قد در این راه نهاده است. متغیر مستقل در این تسقی مدیریت پرداخت خسارت بوده که شامل مؤلفه های ارتباطات مؤثر در مدیریت پرداخت خسارت، اعتماد و ادراکات مشتریان از پرداخات خسارت و تأثیر کیفیت خدمات مورد انتظار و تعهد در مدیریت پرداخت خسارت و متغیر وابسته رضایت زیاندیدگان بوده که روابن این متغیرها به استناد منالعه آوروسکوویسن و همکاران ( ۲۰۱۳ ) میباشد. ابزار گردآوری داده ها پرسشنامه بوده و در سطح استنباطی برای آزمون فرضیه ها از ضریب همبستگی پیرسون و برای محاسبه ضریب معناداری آن از آماره آزمون T و برای سنجش میزان تأثیر متغیرهای تحقیق از ضریب تعیین (تأثیر) استفاده گردیده است. نتایج حاصل از تحلیل فرضیه های نشان داد که بین مدیریت پرداخت خسارت و ابعاد آن (ارتباطات مؤثر در مادیریت پرداخت خسارت، اعتماد و ادراکات مشتریان از پرداخت خسارت و تأثیر کیفیت خدمات مورد انتظار و تعهد در مدیریت پرداخت خسارت) و رضایت زیاندیدگان رابنه معناداری وجود دارد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.