مقاله بررسی روش های نوین یاددهی- یادگیری ریاضی دوره ابتدایی و کاربرد آنها


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
8 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی روش های نوین یاددهی- یادگیری ریاضی دوره ابتدایی و کاربرد آنها دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی روش های نوین یاددهی- یادگیری ریاضی دوره ابتدایی و کاربرد آنها  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی روش های نوین یاددهی- یادگیری ریاضی دوره ابتدایی و کاربرد آنها،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی روش های نوین یاددهی- یادگیری ریاضی دوره ابتدایی و کاربرد آنها :

تعداد صفحات:۲۰
چکیده:
ریاضیات، علمی با مفاهیم التزامی است. التزامی بودن طعم ریاضیات امکان احساس مفاهیم را دشوار و در نتیجه آموزش و یادگیری آن را سخت کرده است به طوری که روش های آموزشی خاصه را می طلبد. یکی از عواملی که در فرآیندهای یادگیری و در نتیجه در وضعیت آموزش ریاضی در دوره ی ابتدایی تأثیر می گذارد، روش های یاددهی- یادگیری این درس است. روش تدریس عبارت است از تعامل یا رفتار متقابل معلم و شاگرد بر اساس طراحی منظم و هدفدار معلم برای ایجاد تغییر در رفتار شاگردان، هدف کلی این تحقیق عبارت است از: بررسی روش های نوین یاددهی- یادگیری درس ریاضی در دوره ی ابتدایی و کاربرد آنها. از اهداف دیگر این مقاله: آشنایی با مراحل و ویژگی های هر یک از روش های نوین تدریس ریاضی ابتدایی و آشنایی یا استفاده و کاربرد هر یک از روش ها در تدریس موضوعات ومفاهیم ریاضی می باشد. روش انجام این پژوهش روش مطالعه کتابخانه ای و توصیفی است. از نتایج این پژوهش این است که از جمله روش های نوین تدریس ریاضی که آموزگاران از طریق آشنایی با ویژگی ها، مراحل و کاربرد آنها می توانند نقش مهمی در فرایند یاددهی- یادگیری در درس ریاضیات دوره ابتدایی داشته باشند، عبارتند از: روش تدریس بارش فکری، روش مبتنی بر خلاقیت، روش حل مسئله، ساخت گرایی، کاوشگری، اکتشافی، فراشناختی، روش بازی، روش مبتنی بر همیاری، روش فعال، روش فیک و ; روش هایی که در این مقاله ارائه شده اند، روش هایی هستند که میل و رغبت دانش آموزان را به درس ریاضی بیشتر کرده و آنها را کنجکاوتر می سازند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.